پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۱۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲
من هم نامه انصراف ایشان را دیده‌ام اما رسما به شورای شهر نامه ننوشته‌اند، پس از نظر ما هیچ یک از کاندیداها انصراف نداده‌اند؛ چرا که باید در نامه رسمی کناره گیری خود را اعلام می‌کردند.
شعارسال: رئیس شورای شهر تهران درباره توئیت یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اتفاقات پشت پرده در انتخابات شهردار گفت: من از اتفاقات پشت پرده خبر ندارم.

محسن هاشمی در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر انصراف انصاری لاری یکی از گزینه‌های شهرداری تهران گفت:‌ من هم نامه انصراف ایشان را دیده‌ام اما رسما به شورای شهر نامه ننوشته‌اند، پس از نظر ما هیچ یک از کاندیداها انصراف نداده‌اند؛ چرا که باید در نامه رسمی کناره گیری خود را اعلام می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم نامه انصراف وی را در فضای مجازی دیده‌اید، اظهار کرد: بله من هم نامه‌ای مبنی بر انصراف وی را در فضای مجازی دیدم اما هنوز نامه رسمی به ما داده نشده است.

رییس شورای شهر تهران همچنین در مورد توئیت یکی از اعضای شورای شهر مبنی بر اتفاقات پشت پرده در انتخابات شهردار گفت: من از اتفاقات پشت پرده خبر ندارم و از خود عضو در مورد موضوعی که توئیت کرده سوال بپرسید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری آفتاب ، تاریخ انتشار 15 اردیبهشت 97، کدمطلب:  ۵۲۱۷۵۱،www.aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
امان از این پشت پرده ها که تو ایران اتفاق میفته:))
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
دیگه چه کسی باید در جریان اتفاق های پشت پرده باشه به جز شما اقای هاشمی؟؟؟؟؟؟
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین