پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰
مستندساز مطرح کشور عنوان کرد: اگرچه هدف اعلام شده سایت جماران، ترویج آثار بنیان گذار انقلاب است اما در عمل تبدیل شده به تارنمای شخصی خمینی‌ها.

شعارسال: حسین دهباشی مستندساز کشورمان که در سال 92 مستند انتخاباتی حسن روحانی را ساخته بود در اینستاگرامش به عملکرد سایت جماران انتقاد کرد.

وی در این باره نوشت: «از همه شرم‌آور تر عملکرد سایت خبری جماران است که درآمدش را مطابق قانون بودجه همه ساله و زودتر از همه از جیب خالی مردم مجبور و بدبخت ایران بر می دارد و اگرچه هدف اعلام شده اش ترویج آثار بنیان گذار انقلاب است در عمل تبدیل شده به تارنمای شخصی خمینی‌ها. و عینا مانند سایت خانواده سلطنتی انگلیس که مثلا عطسه‌های پرنس چارلز را گزارش می‌کند، عمامه گذاری جوانکی هیچ کاره را صرفا به اعتبار یادگار یادگار پدر پدربزرگش بودن گزارش تصویری می‌کند.

این غایت چندش در حرفه خبرنگاری است

پیش از این نیز روزنامه شرق در گزارشی با عنوان «عمامه‌گذاری اختصاصی» به این موضوع انتقاد کرد و آن را خلاف روال رایج دانست.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 14اردیبهشت1397 ، کدخبر: 13970214000595: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین