پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
شهردار سنندج گفت: اجرای چندین طرح عمرانی در راستای کاهش و راون‌سازی ترافیک از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در سال جاری است.

شعار سال: حشمت‌الله صیدی در جمع مردم این شهر با بیان اینکه در چارچوب قانون و تعامل سازنده با دستگاه‌ها از تمامی حق و حقوق شهر، شهروندان و شهرداری دفاع می‌کنیم اظهار داشت: شهرداری به‌عنوان یک نهاد مردمی باید با برنامه‌ریزی لازم بتواند درآمد لازم را کسب کند و درآمد کسب‌شده صرف توسعه و عمران شهری شود.

وی گفت: امروزه نداشتن منابع درآمدی پایدار یکی از اصلی‌ترین مشکلات و چالش‌های شهرداری‌ها بوده و سبب شده خدمات‌رسانی مطلوب صورت نگیرد.

شهردار سنندج تصریح کرد: در چهارماه پایان سال گذشته عدم پرداخت حقوق پرسنل به مدت سه ماه و کمبود منابع مالی، مشکلات فراوانی را برای شهرداری به‌وجود آورد اما خوشبختانه با مشارکت شهروندان توانستیم 75 میلیارد تومان درآمد کسب و حقوق و عیدی کارکنان را پرداخت کنیم.

وی گفت: «اتمام بخشی از تقاطع غیر همسطح سنجرخان، آغاز عملیات احداث بلوار 36 متری اتصال دگایران به نظام مهندسی و ادامه اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی و بلوار 30 متری ننله از جمله اقدامات انجام شده شهرداری در سال گذشته بوده است.

قدردانی از "سردار رجبی" بابت واگذاری زمین برای توسعه آرامستان بهشت محمدی

صیدی افزود: امسال نیز برنامه‌ها و طرح‌های عمرانی خوبی برای توسعه و پیشرفت شهر تدوین شده که با تلاش و پشتکار کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری و مشارکت همه شهروندان نسبت به اجرای آن اقدام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، ساماندهی دستفروشان در قالب هفته بازارها و شب‌بازارها و اجرای چندین طرح عمرانی در راستای کاهش و راونسازی ترافیک از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری در امسال است.

شهردار سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود از حمایت‌های سردار رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بابت واگذاری زمین برای توسعه آرامستان بهشت محمدی سنندج تقدیر کرد.

صیدی افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی بتوانیم در راستای برطرف کردن مشکلات و توسعه و عمران سطح شهر گام‌های اساسی برداریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 14 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 1717118، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
همه شهر ها باید به مترو تجهیز بشن تا مردم عزیز ما زمان و اسایششون رو برای ترافیک از دست ندن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین