پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: روستاهای گلپایگان با کمبود واحدهای درمانی به ویژه کلینیک دندانپزشکی روبرو است.
شعار سال: سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: روستاهای گلپایگان با کمبود واحدهای درمانی به ویژه کلینیک دندانپزشکی روبرو است.

محمدرضا توسلی صبح یکشنبه ضمن اشاره به برخی اقدامات انجام گرفته طی سال ۹۶ در راستای طرح های هادی و عمرانی در روستاها اظهار داشت: با تلاش و زحمات شوراهای اسلامی و دهیاران در روستاها به ویژه روستای رباط سرخ و سعیدآباد، اقدامات قابل توجهی به منظور تسهیل در تردد خودرویی و عابران پیاده در این مناطق صورت گرفت و همچنین با احداث میدان روستای ملازجان و بلوار مقابل دانشگاه آزاد این شهرستان با همکاری اداره راه و شهرسازی طی چند روز آینده بهره برداری از آنها انجام خواهد گرفت.

وی ضمن تشریح برخی از دیگر اقدامات عمرانی و جاده سازی در جاده های ارتباطی بین روستایی و شهری شهرستان گلپایگان، بیان کرد: امیدواریم با استفاده از اعتبارات تملک دارایی و تعامل دستگاه های اجرایی بحث آسفالت برخی از روستاها را شروع و اجرایی کنیم.

سرپرست فرمانداری گلپایگان با بیان اینکه در حال حاضر در بحث اشتغال پرداخت اعتبارات مربوط به برخی از رشته های درخواستی حذف شده است، افزود: با توجه به اینکه اکثر دامداری شهرستان به صورت سنتی است لذا تسهیل اعتبارات به این طیف نیز امری ضروری در راستای حفظ جایگاه دامداری شهرستان گلپایگان محسوب می شود.

وی با اذعان به اینکه بحث مشکل حفظ اشتغال در شهرستان و به ویژه در روستاها را باید مد نظر قرار دهیم، بیان داشت: مشکلات تغییر کاربری و اجرای طرح هایی که لازم است اجرا شود نیاز به پیگیری مدیران استان دارد که در این راستا امیدواریم مساعدت لازم صورت گرفته و همچنین در برخی از محورهای مواصلاتی از جمله خونداب به گلپایگان تا روستای دهق دوبانده شده که در ادامه آن روستاهای تیکن، دُرّ و شورچه مربوط به این شهرستان زیرساخت صورت گرفته که نیاز به ایجاد طرح دوبانده شدن جاده است.

توسلی با تأکید بر اینکه طرح مرزهای سیاسی شهرستان در سال ۷۲ شروع شده که در این مدت توجهی به تغییرات به وجود آمده نشده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شوراهای اسلامی بخش مرکزی درآمدی ندارد و عوارض را به خزانه واریز می کنند، لذا در راستای تسهیل پرداخت اعتبارات مسکن روستایی اقدامی عاجل لازم و ضروری است.

وی در پایان با اشاره به کمبود واحدهای درمانی مستقر در روستاها به ویژه کلینیک دندانپزشکی به اقدامات انجام گرفته در راستای مشکلات آب شرب در برخی از روستاهای شهرستان به کمبود اعتبارات در این زمینه اذعان کرد.

در پایان این آیین با حضور سعید انصاری مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری استان اصفهان و مسئولان شهرستان از اعضای ۳۷ شوراهای اسلامی روستایی شهرستان با اهدای لوح و هدایا به مناسبت روز شوراها تجلیل شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4288770 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
این مشکل امیدواریم سریع تر برطرف بشه و این کمبود کادر پزشکی جبران بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین