پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
استاندار گیلان گفت: این استان به دلیل بهره مندی از ظرفیت های متعدد، دارای شرایط مختلف برای ایجاد مشاغل ارزان و اشتغالزایی جوانان است.
شعار سال: استاندار گیلان گفت: این استان به دلیل بهره مندی از ظرفیت های متعدد، دارای شرایط مختلف برای ایجاد مشاغل ارزان و اشتغالزایی جوانان است.

مصطفی سالاری در نشست صمیمی با اصناف، صاحبان مشاغل، جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد شهرستان بندرانزلی که عصر شنبه و در ادامه سفر شهرستانی به بندرانزلی و در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر ساحلی برگزار شد، اظهار کرد: راه توسعه استان استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی است و باید به همه سرمایه گذاران در جهت فراهم سازی زمینه های اشتغال، کمک کنیم.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن راه آهن به سیستم حمل و نقل ترکیبی استان ظرفیت های گیلان دوچندان می شود، افزود: بندرانزلی با وجود داشتن مواهب الهی همچون تالاب بین المللی و ساحل دریای خزر از پتانسیل بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال برخوردار است و باید بگویم، خیلی از شهرها حتی اگر یکی از این ظرفیت ها را داشتند بی نیاز می شدند.

استاندار گیلان با تاکید براینکه ایجاد بسترهای لازم برای هزینه کرد مسافر و درآمد زایی برای شهروندان بندرانزلی وظیفه همگان است، گفت: شرایط لازم برای استفاده از جوانان وجود دارد و نباید شرایط را سخت کرد چرا که خیلی از مسائل با دید همگرایی اجتماعی حل شده و در صورت ایجاد کارشکنی برای همدیگر کارها سخت می شود.

 سالاری ابراز امیدواری کرد: به شهری که جوانانش اینگونه روحیه و درک بالایی دارند و مشکلات‌شان را به صورت ریشه ای بررسی می کنند باید امیدوار بود.

وی با تاکید براینکه برای انجام کارهای بزرگ باید اغماض داشته باشیم، تصریح کرد: نمی خواهم ضعف ها را توجیه کنم چرا که سهل و سخت شدن محیط برای کارکردن به خودمان ربط دارد و بخش قابل توجهی از آن اجتماعی است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در مورد هرچیز نباید غیر منصفانه اظهار نظر کرد، افزود: جامعه ای که قوی و ریشه دار باشد می تواند دقیق و درست حرکت کند به نحوی که بروکراسی اداری نتواند مانعی برایش ایجاد کند.

 سالاری وجود رقابت های سیاسی برای جامعه را امری ضروری دانست و گفت: نباید برای توسعه همه جانبه استان مشاجره وجود داشته باشد؛ چراکه وجود فضای سیاسی جامعه را شاداب، خوشفکر و پویا می کند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از فعالیت های ورزشی در استان تاکید کرد: فعالیت های ورزشی قابلیت اجتماعی دارد و نباید از آن بهره برداری سیاسی شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 619446 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Arab Emirates
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۱
0
0
تا الان که می گفتین گیلان از پس خودشم بر نمیاد حالا چیشد پس؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین