پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۲۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سپاه کردستان همواره در ساخت مدارس و محرومیت‌زدایی مناطق محروم پیشگام است.
شعار سال: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: سپاه کردستان همواره در ساخت مدارس و محرومیت‌زدایی مناطق محروم پیشگام است.
 رشید قربانی پیش‌از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی دبیرستان 18 کلاسه سروش با تبریک ایام معلم و اعیاد شعبانیه اظهار داشت: همواره تاکید بر این بوده که پادگان‌های نظامی خارج از شهر باشند نه آنکه مدرسه‌ای در دل آن وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی سپاه در روستاها گفت: سپاه کردستان همواره در ساخت مدارس و محرومیت‌زدایی مناطق محروم پیشگام است و این مجموعه دیدگاه مثبتی به تعلیم و تربیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان تصریح کرد: در سال گذشته برای احداث دبیرستان 18 کلاسه سروش حدود دو میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و امیدواریم با پشتیبانی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، امسال این پروژه به اتمام برسد و دانش‌آموزان نیز بتوانند در مهرماه سال آینده از آن استفاده کنند.

قربانی خاطر نشان کرد: این مجموعه دو هزار و 549 متر زیر بنا دارد و شامل 40 اتاق، 18 کلاس و دو آزمایشگاه است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج نیز در ادامه با تبریک هفته معلم اظهار داشت: پنج سال پیش با مصوبه شورای تامین استان مقرر شد تا ساختمان امیر کبیر به مکان دیگری انتقال یابد که به دلیل محدودیت‌ها این امکان فراهم نشد.

محمد سعید کنعانی افزود: همچنین در سال گذشته مقرر شد تا مدرسه امیر کبیر به فضای 18 کلاسه در یک ساختمان دیگر که کاربری لازم را داشته باشد، انتقال یابد.

وی گفت: در حال حاضر دغدغه‌ای برای مدرسه امیر کبیر نداریم و از آنجا که می‌خواهیم نامش باقی بماند، آن را به فضای مستقلی انتقال می‌دهیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج تصریح کرد: درخواست ما این است تا در اتمام این پروژه، تسهیل صورت بگیرد و انتظار داریم با اختصاص بودجه کافی امسال به بهره‌برداری برسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1717596 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
چه حرکت زیبایی داره انجام میده سپه
به خوبی برادی شیعه و نظام با سنی ها رو این امر نشون میده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین