پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳
عضو فراکسیون امید مجلس جزئیات جلسه فراکسیون امید با دادستان کل کشور در مورد فیلترینگ تلگرام را تشریح کرد.

شعارسال: علی ساری در خصوص جلسه امروز فراکسیون امید با اژه ای سخنگوی قوه قضائیه و دادستان کل کشور، گفت: در جلسه امروز نمایندگان در مورد ضرورت ارتباطات دستگاه قضا و مجلس شورای اسلامی صحبت کردند. اژه ای نیز بر لزوم ارتباطات مجلس و قوه قضائیه تاکید کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی فیلترینگ تلگرام در جلسه امروز فراکسیون امید با دادستان کل کشور گفت: اژه ای تاکید کرد دستگاه قضا براساس تصمیم شورای عالی فضای مجازی حکم فیلترینگ تلگرام را صادر کرده است.

در همین رابطه بهرام پارسایی اظهار کرد: نشست مجمع عمومی فراکسیون امید با آقای محسنی اژه ای، معاون اول قوه قضاییه و مدیرکل پارلمانی قوه قضاییه صبح امروز پیش از جلسه علنی مجلس برگزار شد و نمایندگان در این نشست نظرات خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه این نشست به ریاست محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید برگزار شد، افزود: در این جلسه بیشتر حول مسائلی مثل رفع حصر، فیلتر شدن تلگرام، بازداشت‌های قوه قضاییه، بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها و رسیدگی به پرونده‌ها در قوه قضاییه و انتظارات نمایندگان بحث‌هایی مطرح و سوالاتی از سوی نمایندگان طرح شد که آقای محسنی اژه ای توضیحاتی را ارائه کردند.

به گفته پارسایی، با توجه به گستردگی مباحث و اینکه در مواردی پاسخ‌ها برای نمایندگان قانع‌کننده نبود به نظر می‌رسد نیاز به برگزاری جلسات دیگری برای تبادل نظر وجود دارد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس ادامه داد: موضوع بازداشت فعالان محیط زیست و نحوه اطلاع رسانی به خانواده‌ها و دسترسی به خانواده و وکیل در مورد این نوع بازداشت ها از جمله بحث‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد که آقای اژه‌ای بخش‌هایی از این موضوع را مربوط به خلاء قانونی عنوان کردند که نیاز به اصلاح وجود دارد.

وی یادآور شد: آقای اژه ای در مورد حصر مصوبه شورای عالی امنیت ملی را ملاک کار عنوان کرد و در پاسخ به خواسته نماینده ها برای رفع حصر موضوع را منوط به تصمیم شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد.

به گفته پارسایی در این نشست موضوع محدودیت‌های سید محمد خاتمی نیز به صورت کلی مطرح شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری الف ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کد خبر: 3970216041، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
دستگاه قضا احتمالا حکم رو از مراتب بالاتری گرفته که این کار رو کرده است
ا.ح75
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
دستگاه قضا کی طرف مدم بود که این بار باشد؟
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
تلگرام به دستور هرکس که فیلتر شده است کار بسیار اشتباهی بوده است ، امیدواریم روزی همه مسئولین سر عقل بیایند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین