پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱
جنبش حماس از شهادت شش تن از اعضای خود در انفجاری در غزه خبر داد و اعلام کرد که این انفجار تروریستی کار اسرائیل بوده است.
شعارسال: گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: این جنایتی شوم علیه رزمندگان بی‌گناه ما است.

در این بیانیه آمده است: زمانی که چند عضو گردان‌های قسام در حال انجام عملیات امنیتی و اطلاعاتی پیچیده‌ای در ارتباط با اقدامات دشمن صهیونیستی علیه نیروهای مقاومت بودند، این جنایت شوم علیه رزمندگان ما در منطقه الزوایده در مرکز غزه صورت گرفت.

براساس تصاویر تلویزیونی دود زیادی ناشی از این عملیات تروریستی بر فراز روستای الزوایده در نزدیکی ساحل غزه به چشم می‌خورد.

هنوز جزئیات این انفجار مشخص نشده و جنبش حماس جزئیات بیشتر در این باره اعلام نکردند.

با وجود اینکه حماس تاکید دارد رژیم صهیونیستی در این کار دست داشته، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرده که این رژیم هیچ نقشی در این انفجار نداشته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی شفاف ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 458959 ، www.shafaf.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
این انفجار احتمال این میرود که تروریستی باشد ؛ خدا خودش مصببان آن را لعنت کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین