پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۷۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده از برگزاری نمایشگاه لباس اقوام ایرانی به منظور حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

شعارسال: اطهره نژادی با بیان اینکه این نمایشگاه قرار است با حمایت استانداری البرز و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ماه در شهر کرج برپا شود، افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در برگزاری این نمایشگاه نقش ویژه دارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه لباس های اقوام ایرانی مختلف در کشور به نمایش گذاشته می شود و در واقع به نوعی معرفی بیشتر این اقوام و لباس های سنتی آنان از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

نژادی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه گامی برای فراهم کردن زمینه استفاده از لباس اقوام ایرانی به واسطه رنگ های شادی است که در این مدل لباس ها استفاده می شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه در این نمایشگاه اغلب مسئولان امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی و استانداری ها همکاری دارند، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه بخشی از فرهنگ اقوام ایرانی را به جهان معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه در واقع براساس نامگذاری سال ۹۷ به نام سال حمایت از تولید و کالای ایرانی است تا بتوان تولیدکنندگان را در بخش های مختلف حمایت کرد و گامی اساسی برای رونق فعالیت آنان برداشت.

نژادی گفت: البته در این نمایشگاه به طور یقین نقش زنان در ترویج بیشتر استفاده از لباس اقوام ایرانی پررنگ تر است و این موضوع را نیز به صورت واضح در چند روز برگزاری نمایشگاه شاهد خواهیم شد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اضافه کرد: در این نمایشگاه بر آنیم تا با بروز رسانی لباس اقوام و استفاده از المانهای سنتی و قومی، لباسها را برای استفاده در جامعه امروزی بازطراحی کنیم تا کاربردی و قابل استفاده باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1397، کد خبر: 4288818، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
اصلا همین باغث تبلیغ توریسم به منطقه مونه
ن.ف83
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
خیلی طرح خوب و کاربردی ایه و باید بیشتر مورد حمایت قرار بگیره
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین