پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۳۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
در حالی که معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ضرورت شارژ یک میلیون تومانی حساب شهروندی برای استفاده از طرح ترافیک، سخن می گوید، اعضای شورای شهر تهران این حرف را قبول ندارند و برخی اعضا هم تنها200 هزار تومان حساب خود را شارژ کردند.

شعارسال: «تمام گروه‌هایی که می‌خواهند مجوز سالانه ورود به طرح ترافیک دریافت کنند باید حساب شهروندی خود را یک میلیون تومان شارژ کنند»، این اظهارات محسن پورسید‌آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در 20 فروردین امسال است.

وی حتی گفت که کسی بخواهد در طول سال مرتباً وارد محدوده طرح ترافیک شود باید هزینه‌ای بیشتر از یک میلیون تومان پرداخت کند.

اما این اظهارات پورسید آقایی حتی برای اعضای شورای شهر قابل قبول نبود تا چه رسد برای مردم.

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بلافاصله علیه پور سید آقایی واکنش نشان داد و این اظهارات را غیرقانونی و خلاف مصوبه شورای شهر دانست و تاکید کرد: هیچ مصوبه‌ای نداریم که بر اساس آن متقاضیان مجوز سالانه ملزم باشند یک میلیون تومان حساب شهروندی خود را شارژ کنند.

غیر از علیخانی، از اظهارات ناهید خداکرمی عضو شورای اسلامی شهر تهران هم اینگونه استباط می شود که وی هم شارژ یک میلیون تومانی را قبول ندارد.

این عضو شورای شهر تهران صبح دیروز، در حالی که طرح ترافیک اجرایی شده در رابطه با شارژ حساب خود گفت: فعلا 200 هزار تومان کارتم را شارژ کرده‌ام چرا که خیلی وارد طرح نمی‌شوم.

این اظهار نظر نشان می دهد که مسئولین شهرداری و شورای شهر فقط از مردم می خواهند که حساب خود را یک میلیون تومان شارژ کنند.

غیر از مردم عادی که روزانه وارد طرح ترافیک می شوند و باید حساب خود را شارژ کنند، امسال مجوز 103 هزار طرح ترافیک صادر می شود. به عبارت دیگر 103 هزار نفر متقاضی مجوز سالانه ورود به طرح ترافیک هستند.

طبق اظهارات معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اگر همه این افراد در ابتدا حساب خود را یک میلیون شارژ کنند، شهرداری تهران، در اولین روز اجرای طرح ترافیک فقط از سوی سهمه بگیران، درآمد 103 میلیارد تومانی خواهد داشت.

گرچه کارکرد این 103 میلیارد تومان و تحقق کل رقم آن مربوط به روزهای آینده و ورود خودروها به محدود طرح است اما بر اساس آنچه مسئولین شهرداری تهران اعلام کردند، این رقم باید روز اول اجرای طرح، یعنی امروز شنبه به حساب شهرداری واریز می شد.

 

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی افکار نیوز ، تاریخ انتشار 16 اردیبهشت 97، کدمطلب:  ۷۳۹۷۳۶ ،www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
تا کی باید حق مردم تو این شوراها خورده بشه و تبعیض وجود داشته باشه؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
طرح جدید ترافیک احتمالا تهران رو سروسمامون خیلی خاصی بهش میده و دیگه مشکل ترافیک نداریم
ا.ح75
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
عجیبه که تاحالا رسیدگی نشده مبلغ کمی هم نبوده...
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین