پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۶۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۶
نمایشگاه بین المللی تهران از امروز میزبان بیست و سومین رویداد بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است.

شعارسال: بیست و سومین رویداد بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از امروز تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

در حال حاضر ایران نخستین کشور نفتی و گازی جهان شناخته می‌شود که ۹/۳درصد از نفت جهان و ۱۸/۲درصد از گاز جهان را در اختیار دارد. همچنین نگاهی به آمار نشان می‌دهد ایران به عنوان دومین تولید کننده نفت اوپک شناخته می‌شود، بر همین اساس هم به نظر می‌رسد میزبانی از رویدادهای تخصصی صنعت نفت و گاز به توسعه بازار فروش نفت و گاز داخلی کمک زیادی کند.

این رویداد چهار روزه به عنوان یکی از نمایشگاه‌های مهم در حوزه صنعت نفت و گاز در سطح جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل هم هر ساله تعداد زیادی از شرکت‌های معتبر خارجی و داخلی در آن شرکت می‌کنند.

در این رویداد زیرگروه‌های تخصصی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله پیمانکاران عمومی، مهندسان مشاور، مراکز پژوهشی و آموزشی، خدماتی (فنی و بازرگانی)، بهینه سازی مصرف سوخت، پیمانکاران ساختمان و نصب، شرکت‌های فناوری، سازندگان تجهیزات و قطعات مرتبط با صنعت نفت و تولید کنندگان و صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی، پتروشیمی و شیمیایی حضور می‌یابند. براساس اعلام قبلی در حاشیه این رویداد قراردادهای مهم نفتی به امضا خواهد رسید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گسترش، تاریخ انتشار: 16اردیبهشت1397 ، کدخبر: 32370: www.gostaresh.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین