پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
صدور این احکامِ مردود و غیرقابل قبول، نه تنها نظام حقوق بین الملل که مردم آمریکا به ویژه بازماندگان و قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر را به سخره گرفته است.

شعارسال:صدور این احکامِ مردود و غیرقابل قبول، نه تنها نظام حقوق بین الملل که مردم آمریکا به ویژه بازماندگان و قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر را به سخره گرفته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام دادگاهی در آمریکا در صدور رای غیابی و سیاسی علیه ایران را به شدت محکوم کرد.

 بهرام قاسمی اقدام دادگاهی در آمریکا در صدور رای غیابی و سیاسی علیه ایران در شرایطی که هیچ گونه شواهد و قرائنی مبنی بر مشارکت ایران یا اتباع ایرانی در حادثه ۱۱ سپتامبر وجود نداشته را به شدت محکوم و اعتراض شدید کشورمان را نسبت به صدور این گونه آرای سیاسی و مبتنی بر اتهامات بی پایه و اساس که در گذشته نیز تکرار شده است، اعلام کرد.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان اظهار کرد : صدور این احکامِ مردود و غیرقابل قبول، نه تنها نظام حقوق بین الملل که مردم آمریکا به ویژه بازماندگان و قربانیان حادثه ۱۱ سپتامبر را به سخره گرفته است. طراحان این بازی های سیاسی به عبث می کوشند با قلب واقعیت ها، روند دادرسی و نتیجه آن را به شکلی موهوم و حتی برخلاف فرایندی که در داخل آمریکا و در طول این سالها علیه مرتکبین اصلی این اقدام تروریستی به پیش برده اند، منحرف و تاریخ را بدان گونه که خود می خواهند نگارش نمایند، اما بدون تردید چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: صدور این گونه احکام هم چنین نقض صریح و آشکار قواعد و رویه های پذیرفته شده حقوق بین‌الملل مبنی بر لزوم رعایت مصونیت قضایی دولت هاست و دولت جمهوری اسلامی ایران کلیه حقوق قانونی خود برای مقابله با این فرایند غیرقانونی را محفوظ می دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران، تاریخ انتشار16 اردبیهشت 97، کدخبر: 607701 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
خیلی جالبه که عربستان در این قضیه بی تقصیر بوده و اونوقت از ایران غرامت باید گرفته شود
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین