پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۷۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده ، گفت: به دلیل بروز مشکل کم آبی و افت سطح آب‌های زیر زمینی، لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در قالب طرح‌های مختلف به منظور کاهش ریسک در تولید مایحتاج غذایی و حفاظت از منابع آب ضروری است.
شعار سال: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده ، گفت: به دلیل بروز مشکل کم آبی و افت سطح آب‌های زیر زمینی، لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه در قالب طرح‌های مختلف به منظور کاهش ریسک در تولید مایحتاج غذایی و حفاظت از منابع آب ضروری است.

اکبر طیبی از آغاز اجرای طرح تنظیم ترکیب کشت محصولات کشاورزی براساس مقدار آب قابل دسترس در شهرستان خدابنده خبر داد و افزود: این طرح به منظور تهیه ترکیب کشت مناسب و با هدف تضمین امنیت غذایی، افزایش بهره وریو دسترسی به تولید پایدار در بخش کشاورزی و همچنین حفاظت از منابع آب وخاک در حال اجراست.

وی با بیان اینکه اجرای طرح تنظیم ترکیب کشت طی سال های گذشته در استان زنجان براساس نسبت تخصیص اراضی به محصول بوده و به صورت نرم افزاری کنترل می شد، عنوان کرد: این طرح هم اکنون در شهرستان خدابنده پیرو تصمیمات اتخاذ شده در شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان و تعهدات کشت ابلاغی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، براساس مقدار آب قاب دسترس اجرایی می شود.

طیبی بیان داشت: کشاورزان و بهره برداران شهرستان خدابنده می توانند برای اطلاع از چگونگی انجام این طرح و دریافت اطلاعات بیشتر به مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خدابنده با تولید بیش از 500 هزار تن انواع محصولات زراعی و باغی از قطب‌های تولیدی استان و در برخی محصولات نظیر گندم و سیب زمینی از شهرستان های پیشرو در سطح کشور به حساب می آید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 619859 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین