پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۵۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۸
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: اگر محرمانه نداریم چرا هیچ کس از امضای وزیر اقتصاد در قرارداد FATF اطلاعی نداشت؟!
شعارسال: سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر موافق نبودن دولت در مسدودسازی تلگرام اظهار داشت: ما موارد بسیار زیادی سراغ داریم که علی رغم اظهارات وزیر امور خارجه و کمیسیون امنیت ملی مبنی بر نامحرمانه بودن آنها، دولت نسبت به شفاف سازی این موضوعات اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه مجلس همواره از دولت برای شفاف سازی این موارد نامحرمانه درخواست‌های مکرری داشته است، افزود: به طور مثال می توان به پی بردن نمایندگان به امضای محرمانه سند 2030 توسط دولت تا معاهده FATF که هیچ کس از امضای وزیر اقتصاد در این معاهده اطلاعی نداشت اشاره کرد.

نقوی حسینی مذاکرات هسته ای و پیوست های مربوط به این مذاکرات را از جمله موارد دیگری برشمرد که دولت هیچ گاه شفاف سازی در این خصوص انجام نداده است و تصریح کرد: در اینجا باید از آقای رئیس جمهور بپرسیم اگر مطلب محرمانه ای نداریم چرا وی در خصوص این مباحث شفاف سازی نمی کند و جزئیات آنها را به اطلاع عموم مردم نمی رساند؟!

وی با تاکید بر اینکه ما نیز طرفدار آزادی اطلاعات هستیم، یادآور شد: در حال حاضر سه سال است که دولت توسط مصوبه مجلس مکلف شده کلیه قراردادهای پیمانکاری خود را در قالب یک سایت منتشر کند تا تمام ملت ایران در جریان این قراردادها قرار گیرند.

این در حالی است که پس از گذشته سه سال هنوز هیچ سایتی از جانب دولت برای این امر مشاهده نمی کنیم.

نقوی حسینی در پایان با تاکید براینکه در حال حاضر از جزئیات قراردادهای مهم تری چون توتال باخبر نیستیم، خاطرنشان کرد: اگر موضوع محرمانه ای وجود ندارد دولت نسبت به این موضوعات شفاف سازی کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 17 ارديبهشت 1397 ، کدخبر: 683236 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
آقای روحانی جلوی انتشار هر خبری که به نفعش نیست را می گیرد
ن.ف83
ناشناس
Norway
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
همه طرفدار آزادی اطلاعات در کشور هستند خیلی جالب است ؛ در کره شمالی هم احتمالا وضعیت همینگونه است
ا.ح75
ناشناس
Norway
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
آقای روحانی اگر طرفدار آزادی اطلاعات بود اجازه فیلتر کردن تلگرام را در کشور نمیداد
ا.ح75
ناشناس
Norway
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
اگر واقعا حامی ازادی هستن چرا از شعار های خودشون حمایت نمیکنن؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین