پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۷۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۳
امام جمعه باخرز که به عنوان جوانترین امام جمعه کشور معروف است از افزایش تعداد کلیساهای خانگی در نیشابور و شیراز و همچنین فعالیت یک فرقه نوظهور به نام «احمدالحسن» در خراسان خبر داد.
شعارسال: حجت الاسلام مهدی امجدی زاده، امام جمعه باخرز در استان خراسان رضوی درباره تبلیغ مسیحیت در مناطق مختلف ایران گفت: متاسفانه شیراز پایگاه تبادل افکار ادیان و فرقه های نوظهور تبدیل شده است و مخصوصا مسیحیت در شیراز آمار بسیار بالایی کلیسای خانگی دارند و در حال فعالیت اند.

وی افزود: زمانی که در قم بودم، دو منطقه کشور را نسبت به موضوع مسیحیت حساس معرفی کردند که یکی از آنها شیراز و دیگری نیشابور بود. شیراز در زمینه دین مسیحیت به شدت فعالیت می کند.

امجدی زاده خاطرنشان کرد: در روستاهای اطراف شیراز برای تبلیغ مسیحیت، از طریق کمک به مردم به صورت در اختیار گذاشتن پزشک و دندانپزشک به شکل رایگان جوان ها را جذب می کنند. همچنین جلسات جشن و نشاط نیز برگزار می کنند.

این امام جمعه یادآور شد: در نیشابور نیز که یک شهر مسلمان نشین، شیعه نشین و منسوب به اهل بیت (ع) است به شدت کلیسای خانگی افزایش یافته است و با اینکه شهر نسبتا کوچکی است ۱۱ کلیسای خانگی در آنجا وجود دارد.

او ادامه داد: کلیساهای عمومی در مشهد، نیشابور، یزد و شیراز داریم؛ که رسمی و علنی هستند، کلیساهای رسمی و علنی تحت کنترل هستند اما کلیساهای خانگی موضوع را حساس کرده است.

امجدی زاده بیان کرد:در منطقه ای که من امام جمعه آن هستم خبری از مسیحیت نیست و فقط وهابیت به عنوان خطر محسوب می شود.

او همچنین عنوان کرد: طیف جدید «احمد الحسن» یک فرقه نوظهوری است که به نام امام زمان (عج) در استان خراسان به فعالیت های انحرافی مشغول است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 564322 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
این یعنی افراطی گری در اسلام در این چند سال نتیجه بدی برای کشور داشته است ؛ این نتیجه سیاست های خود کشور است
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
ظهور این فرقه های جدید برای اسلام خطرناکه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین