پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۷۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰
اعضای شورای شهر تهران از میان چهار کاندیدای باقیمانده برای تصدی پست شهرداری تهران، افشانی و حسینی مکارم را به عنوان کاندیدای نهایی انتخاب کردند.

شعارسال: صبح امروز با 21 رأی، اعضای شورای شهر تهران آقایان محمدعلی افشانی و سمیع الله حسینی مکارم را به عنوان دو گزینه شهرداری تهران انتخاب کردند تا در نهایت روز یکشنبه هفته آینده 23 اردیبهشت ماه از میان این دو تن شهردار آینده پایتخت انتخاب شود.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این دو کاندیدا می‌بایست برنامه‌های خود را و همچنین تیم عملیاتی خود را در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر تهران تشریح و معرفی کنند و پس از آن سرانجام در جلسه علنی روز یکشنبه هفته آتی یکی از این دو گزینه به عنوان شهردار انتخاب و برای صدور حکم به وزیر کشور معرفی خواهد شد.

پیش از این آقایان انصاری لاری، محمود حجتی و حجت الله میرزایی از کاندیداتوری پست شهرداری تهران انصراف داده بودند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری رویداد24 ، تاریخ انتشار: 18 اردیبهشت 1397، کد خبر: 122684، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین