پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد ۱۸ میلیون کاربر فضای مجازی زیر ۱۸ سال است.

شعار سال: دبیرکل اتحادیه انجمن‌‌های اسلامی دانش‌آموزان گفته است: سهم بسیاری از فراغت‌های نوجوانان معطوف به فعالیت‌های مجازی و بازی‌های رایانه‌ای و موبایلی است و در این گروه سنی هشت میلیون گیمر داریم که روزانه ۱۲۰۰ ساعت توسط آن‌ها صرف بازی می‌شود و تنها سرگرمی آن‌ها بازی شده است.

حامد علامتی افزود: گزارش‌های متعدد نشان می‌دهد ۱۸ میلیون کاربر فضای مجازی زیر ۱۸ سال است. این موضوع از اهمیت تولید محتوای سالم خبر می‌دهد که در واقع این تولید محتوا برای نسل آینده است. امروز سهم جوانان از فضای مجازی بیشتر از فرصت، تهدید است و در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ جرایم در حوزه فضای مجازی بیش از ۷۳ درصد افزایش داشته است که در این میان سهم اینستاگرام ۲۰ درصد و سهم تلگرام ۴۳ درصد بوده است.

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال اعلام کرده است که بیش از ۹۵ درصد بازی‌ها وارداتی است که نشان می‌دهد با تم و محتوای سبک زندگی غربی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار 18 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 2121093، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین