پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
معاون استاندار گیلان، بر ضرورت پرهیز از هر گونه تبعیض در آبرسانی به شالیزارها تأکید و تصریح کرد: کمبود و نارسایی شاید مردم را ناراحت نکند اما تبعیض برای مردم بسیار ناراحت‌کننده است.
شعار سال: معاون استاندار گیلان، بر ضرورت پرهیز از هر گونه تبعیض در آبرسانی به شالیزارها تأکید و تصریح کرد: کمبود و نارسایی شاید مردم را ناراحت نکند اما تبعیض برای مردم بسیار ناراحت‌کننده است.
«حجت شعبانپور» در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران گیلان در سالن شهید انصاری استانداری، با بیان این‌که مسئولان باید هنر توزیع عادلانه منابع آب کشاورزی به همه شالیزارهای استان را داشته باشند، ابراز امیدواری کرد به یاری خداوند و با کمک کشاورزان عزیر فصل زراعی جاری را بدون مشکل پشت سر خواهیم گذاشت.

وی بر ضرورت ترغیب کشاورزان به انجام بیمه مزارع کشاورزی تأکید کرد و افزود: با توجه به گزارش‌های هواشناسی امیدواریم طی روزهای آتی شاهد نزولات جوی در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان، تأمین آب شالیزارهای پائین‌دست برای نشاء کاری را  ضروری دانست و گفت: تعامل و تبادل اطلاعات هر چه بیشتر باید میان فرمانداران، بخشداری‌ها و مدیران اجرایی وجود داشته باشد.

این مقام مسئول، با اشاره به کاهش نزولات جوی و حجم ذخیره‌سازی آب سد سفیدرود، بر ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی با بهره‌گیری از خرد جمعی تأکید کرد و یادآور شد: با برنامه‌ریزی دقیق و اصولی خواهیم توانست از منابع آبی ذخیره شده در پشت سد سفیدرود به بهترین شکل ممکن در جهت آبیاری شالیزارها بهره گیریم.

وی بر ضرورت پاسخگویی مناسب مسئولان در زمینه تأمین و توزیع آب کشاورزی تاکید کرد و افزود: مردم انتظار پاسخ روشن و شفاف از زبان مسئولان را دارند.

شعبانپور، بر ضرورت پرهیز از هر گونه تبعیض در آبرسانی به شالیزارها تأکید و تصریح کرد: کمبود و نارسایی شاید مردم را ناراحت نکند اما تبعیض برای مردم بسیار ناراحت‌کننده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021910288 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین