پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
شهردار اردبیل گفت: بیش از 50 پروژه تفریحی _گردشگری با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در شورابیل در حال اجرا است.
شعار سال: شهردار اردبیل گفت: بیش از 50 پروژه تفریحی _گردشگری با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد تومان در شورابیل در حال اجرا است.
حمید لطف اللهیان با اعلام این خبر تصریح کرد: بیش از 50 پروژه‌های تفریحی و گردشکری در شورابیل در حال اجراست که بیش از نیمی از این پروژه‌ها همزمان با آغاز تعطیلات تابستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه زیپ لاین منطقه شورابیل به عنوان یکی از پروژه‌های تفریحی در این منطقه است، افزود: این زیپ لاین اولین زیپ لاین رفت وبرگشت موتوری با طول 475 متر و باسرعت 6 متر درثانیه  در کشور است که با اخذ تاییدیه استاندارد در تیرماه سال آماده ارایه خدمات به گردشگران و مسافران خواهد بود.

شهردار اردبیل از اجرای طرح ساحل سازی در منطقه شورابیل خبرداد و گفت: طراحی این پروژه به اتمام رسیده و اعتبار آن در بودجه  سال 97 در نظر گرفته شده است که در سال جاری عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

لطف اللهیان همچنین با اشاره به  آماده سازی پارکینگ‌های سه گانه در ورودی‌های شورابیل و پارکینگ شوراسنتر افزود: با تسریع در عملیات اجرایی ورودی جدید شورابیل(از سمت شهرک نادری)  این ورودی نیز آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در هر پارک از مبلمان متفاوت و مختص همان پارک استفاده خواهد شد، گفت: ساماندهی ورودی قدیمی شورابیل نیز در دستور کار قرار دارد‌.

شهردار اردبیل گفت: پروژه‌ها و طرح‌های دیگری در چارچوب‌ طرح جامع شورابیل در نظر گرفته شده تا این منطقه را متفاوت‌تر از سال‌های قبل به منطقه‌ای بی‌نظیر در کشور تبدیل کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021910256 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین