پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
استاندار اصفهان با اشاره به برجام گفت: مردم ایران می دانند که نباید اهمیتی برای یاوه گویی های دشمن قائل باشند. اعتقاد داریم که به لطف خدا و همت مسئولان این دوران نیز می گذرد و برگی دیگر بر افتخارات تاریخ کشور ایران افزوده می شود.
شعار سال: استاندار اصفهان با اشاره به برجام گفت: مردم ایران می دانند که نباید اهمیتی برای یاوه گویی های دشمن قائل باشند. اعتقاد داریم که به لطف خدا و همت مسئولان این دوران نیز می گذرد و برگی دیگر بر افتخارات تاریخ کشور ایران افزوده می شود.
 محسن مهرعلیزاده در  مراسم چهلمین سال تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شکوفایی ندای حق طلبی مردم ایران مقارن با جشن 40 سالگی یک مجموعه علمی است.  دستاوردها و موفقیت های علمی در مقاطع مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط سخت به دست آمده است. بودند کسانی که موفقیت های ما را بر نمی تابند و نمی توانند استقلال و آزادی مردم ایران را ببینند.

وی با اشاره به  نقش چهار دهه از نسل های مختلف در موفقیت های کشور، گفت: دانشگاه صنعتی اصفهان و در کنار آن شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان علم و دانش را با اقتصاد گره زده است که جای خوشحالی دارد.

مهرعلیزاده ادامه داد: سرمایه های فکری، خلاقیت و وطن دوستی در کشور داریم، امروزه نفت که هر بار مورد طمع قرار می گرفت و به دنبال آن جنگ های زیادی در منطقه به راه می افتاد نمی تواند سرمایه کشور را تشکلیل دهد و خوشحالیم که امروز سرمایه انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار اصفهان با اشاره به جوانان تصریح کرد: جوانان باید افتخارات پیشینیان را ادامه داده و به دنیا ثابت کنند سنگ اندازی های دشمن خم به ابروی ملت ایران نمی آورد.

وی در خصوص برجام نیز  گفت: مردم ایران می دانند که نباید اهمیتی برای یاوه گویی های دشمن قائل باشند. اعتقاد داریم که به لطف خدا و همت مسئولان این دوران نیز می گذرد و برگی دیگر بر افتخارات تاریخ کشور ایران افزوده می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 97021910361 ، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین