پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خواستار تلاش مدیران و مسئولان استان برای جذب تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی و عشایری شد.
شعار سال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل خواستار تلاش مدیران و مسئولان استان برای جذب تسهیلات اشتغال فراگیر روستایی و عشایری شد.

قاسم رحیمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال روستایی و عشایری استان اردبیل اضافه کرد: همکاری و همراهی مسئولان شهرستانی در راستای جذب هرچه بیشتر این اعتبارات ضروری است.

وی تسهیلات اشتغال فراگیر و نیز اشتغال پایدار روستایی و عشایری را در کاهش و رفع معضل بیکاری و رشد اقتصادی منطقه موثر دانست و ادامه داد: این تسهیلات به صورت شناور در سطح کشور به متقاضیان پرداخت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصریح کرد: به منظور جذب حداکثری این تسهیلات ضروری است اطلاع رسانی لازم صورت گرفته و در این زمینه دستگاههای اجرایی و بانک های عامل شهرستان همکاری لازم را با واجدین شرایط داشته باشند.

به گفته وی طرح اشتغال فراگیر روستایی و عشایری با عاملیت بانک ها با تسهیلات شش درصدی به متقاضیان اجرای طرح های روستایی پرداخت می شود و همه طرح هایی که در روستاها اجرا می شوند می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

رحیمی تاکید کرد که اولویت در تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با طرح‌های کشاورزی، منابع طبیعی، دامداری و دام‌پروری و نیز صنعت، سرمایه در گردش، خرید ادوات و... است.

وی با اشاره به برگزاری دومین جلسه کمیته فنی اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان اردبیل متذکر شد: در این جلسه ۳۳ طرح اشتغال روستایی به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان تصویب و جهت دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: در جلسه اول کمیته هم ۱۳  فقره پرونده طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در حوزه، کشاورزی، صنعت، ورزش و گردشگری بررسی و ارزیابی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 4291095 ، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
هرچی ما توروستاهای خودمون بتونیم از لحاظ اقتاصدی قوی تر باشیم کلی از مشکلات دیگه حل میشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین