پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۴۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از صدور بیش از 32 هزار دفترچه درمانی جدید طی سال گذشته در این استان خبر داد.
شعار سال: مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان از صدور بیش از 32 هزار دفترچه درمانی جدید طی سال گذشته در این استان خبر داد.

جیمل حق پرست در خصوص عملکرد تامین اجتماعی گیلان اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ٣٢٠٨٩ جلد دفترچه درمانی جدید توسط شعب و کارگزاری‌های رسمی در استان صادر شد.

وی با بیان اینکه همچنین در این مدت تعداد ٥٧٠٧١٨ جلد دفترچه درمانی تجدید شد، افزود: صدور ٨٦٧٤ جلد دفترچه المثنی و ١٢٣٣ جلد دفترچه برای بیماران خاص نیز از دیگر بخش‌های خدمات تامین اجتماعی در حوزه دفترچه های درمانی در سال ٩٦ است.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان بیان داشت: ٦٩٣٢٢١ جلد دفترچه درمانی در طول سال ٩٦ توسط شعب و کارگزاری های رسمی تمدید اعتبار شده است .

وی افزود: تمدید اعتبار دفترچه ها با سهم ٥٣ درصدی بیشترین بخش و پس از آن تجدید دفترچه ها با ٤٤ درصد عملیات بالاترین میزان خدمات این حوزه را دارا بوده اند .

حق پرست با تصریح بر اینکه حدود نیمی از مخاطبین استانی در شهر رشت مستقر بوده و سه کارگزاری رسمی تامین اجتماعی نیز در مرکز استان فعال هستند، گفت: ٦٥درصد اقدامات حوزه دفترچه‌های درمانی توسط کارگزاری های رسمی صورت پذیرفته است .

* تحقق تعهدات  ٢٧٧٥ میلیارد تومانی تامین اجتماعی گیلان در سال 96

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان افزود: با بیان اینکه در سال ٩٦ مبلغ ١٣٨١ میلیارد تومان مستمری بازنشستگی، ٤٩٨ میلیارد تومان مستمری بازماندگان و از کارافتادگان و قریب به ٦٠ میلیارد تومان در قالب موضوع ماده ٣٩ قانون به مستمری بگیران پرداخت شد .

وی  بیان داشت: براساس آخرین آمار تعهدات ریالی دراین حوزه همچنین مبلغ ١٠٨ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و بیش از ٥٦ میلیارد تومان تعهدات کوتاه‌مدت مشتمل بر انواع کمک هزینه‌ها و غرامت‌ها به بیمه شدگان مشمول پرداخت شده است .

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان با تصریح بر اینکه بیش از ٩٠ درصد تعهدات تامین اجتماعی استان با رقم ١٩٣٨ میلیارد تومان مربوط به پرداخت انواع مستمری‌ها است، افزود: ارقام مذکور صرفاً دربخش بیمه ای هزینه شده و با احتساب بیش از ٦٧٠ میلیارد تومان تعهدات حوزه درمان مجموع تعهدات تامین اجتماعی گیلان طی یکساله ٩٦ به ٢٧٧٥ میلیارد تومان میرسد که بیانگر متوسط ماهانه ٢٣١ میلیارد تومان است .

وی با تاکید بر اینکه این تعهدات درحالی بدون وقفه به انجام رسید که مجموع منابع درآمدی از محل حق بیمه‌ها در استان حدود نیمی از این رقم را پوشش می‌دهد، تاکید کرد: در پایان سال ٩٦ بیش از ٤٠٩ هزار بیمه شده اصلی و افزون بر ١١٧ هزار مستمری بگیربه اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی بوده اند .

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397، کدخبر: 620870 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین