پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه سامان‌دهی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها در دستور کار دولت دوازدهم قرارگرفته است، گفت: متن لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت در مرحله نهایی خود در قوه قضائیه است.
شعارسال: معصومه ابتکار در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه "در خصوص ورود زنان به ورزشگاه و حسن نظر فراکسیون زنان مجلس در این زمینه، نظر شما چیست؟" اظهار کرد: موضوع کلی ورزش بانوان از مسائل بسیار موردتوجه و پر اهمیت برای دولت دوازدهم است.

وی با بیان اینکه برای اینکه حضور زنان در عرصه‌های مختلف ورزشی امکان‌پذیر باشد در حال تلاش هستیم، افزود: سعی ما بر این است که از ورزش قهرمانی بانوان و همچنین توسعه اماکن ورزشی برای بانوان حمایت کنیم و این موضوع از اولویت‌های بالای دولت دوازدهم است.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه حضور زنان در ورزشگاه‌ها هم مسئله‌ای است که با یک شیوه‌نامه در حال پیگیری است، تصریح کرد: در برخی شهرستان‌ها این موضوع اتفاق افتاده و خوشبختانه بانوان توانسته‌اند در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند.

ابتکار ادامه داد: به‌هرحال یک علاقه و اشتیاقی از طرف خانم‌ها برای حضور در ورزشگاه‌ها وجود دارد و باید این مسئله سامان‌دهی و برنامه‌ریزی شود که در دستور کار دولت دوازدهم قرارگرفته است.

وی همچنین در خصوص طرح تشدید مجازات اسیدپاشی و لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت عنوان کرد: این لایحه، لایحه بسیار مهمی است که ما از ابتدای دولت دوازدهم با جدیت با قوه قضائیه وارد گفت‌وگو شدیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه جلسات بسیار متراکم و جدی را برای توافق بر سر متن لایحه تأمین امنیت زنان در برابر خشونت داشتیم، ابراز کرد: خوشبختانه به یک متن قابل‌قبول و موردتوافق رسیدیم که در مرحله نهایی خود در قوه قضائیه است.

ابتکار در پایان بیان کرد: بنده هم اخیراً از ریاست قوه قضائیه درخواست کردم و اکنون نیز درخواست می‌کنم هرچه سریع‌تر این لایحه را از طرف قوه قضائیه برای دولت جهت تصویب نهایی و ارسال به مجلس بفرستند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری تحلیلی  تابناک، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397 ، کدخبر: 797366 ،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
ای کاش سر مردم رو با مسئله پیش پا افتاده حضور زنان در ورزشگاه انقدر گرم نمی کردن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
واقعا از ایران ک کشور فرهنگ و تمدن است انتظار میرود نیم جمعیت خود را به رسمیت بشناسد و اجازه ی حضور بانوان را در مراحل مختلف بدهد
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
0
0
از بعد از انقلاب در زمینه های حمایت از زنان پسرفت های زیادی را داشته ایم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین