پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۵
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از درآمد ۲۱ هزار میلیارد ریالی کمیته امداد در سال ۹۶ خبر داد.
شعارسال: پرویز فتاح شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: سهم استان ایلام از این مقدار ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد: پارسال ۴۰ هزار میلیارد ریال از منابع دولتی برای مددجویان هزینه شد که سهم ایلام یک هزار میلیارد ریال بوده است.

رئیس کمیته امداد یادآور شد: درآمد هر یتیم در کشور از طرح اکرام یک میلیون و ۴۵۰ هزار ریال در ماه است که این رقم در ایلام سه میلیون ریال است.

به گفته رئیس کمیته امداد کشور میزان وام قرض‌الحسنه به مددجویان را در کل کشور در سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان بود که این میزان در ایلام ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس کمیته امداد با ذکر اینکه اکنون ۶ درصد جمعیت کشور زیر پوشش خدمات مستمر این نهاد هستند گفت: این رقم در ایلام ۱۰ درصد است.

فتاح با قدردانی از تلاش‌های دولت برای رفع فقر گفت: در این مدت مستمری مددجویان با کمک دولت ۳ برابر شده است و جهت‌گیری دولت در مبارزه با فقر کاملا درست است و به سمت رفع فقر رفته‌ایم و  حدود ۱۵ درصد مددجویان کم شده که این حرکت نیازمند تقویت است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برجام و تهدیدات آمریکا اشاره کرد و افزود: ملت ایران در مقابل تهدیدها یکپارچه ایستادگی خواهد کرد و رییس جمهور آمریکا بداند اتاق جنگ اکنون در خزانه داری آمریکا است.

وی گفت: آمریکا خیال می کند با تحریم ملت ایران را به ستوه می آورد ولی راه بجایی نخواهد برد چراکه ملت ایران با وحدت به انقلاب و کشورشان وفادار هستند.

 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری  اقتصادی ایران، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397 ، کدخبر:  1200567 ،www.econews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
انشالله که در جاهای درستی و برای همه مظلومان در کشور خرج بشه
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین