پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴
نایب رئیس فراکسیون خانواده مجلس گفت: نهادهای هم‌‌عرض در حوزه زنان و جوانان در کشور زیاد هستند که هریک متولی بخشی از امور هستند اما نهایتاً دستگاهی که بستر اجرای قوانین حوزه خانواده باشد وجود ندارد و این یک خلاء در کشور است.
شعارسال: علی وقف‌چی نایب رئیس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه دغدغه اصلی ما ایجاد اشتغال برای جوان است، اظهار داشت: تا زمانی که بستر اشتغال برای جوانان فراهم نشود زمینه تشکیل خانواده نیز ایجاد نخواهد شد و خروجی این تجرد آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد بود به همین خاطر به دنبال یک طرح جامع برای اشتغال هستیم.

وی افزود: در دو جلسه گذشته فراکسیون خانواده مجلس بحث جرم‌زدایی از برخی عناوین مجرمانه است که همزمان در کمیسیون قضایی نیز روی آن کار می‌شود و هدف آن کاهش تعداد زندانیان است که به جوانان و نهاد خانواده کمک می‌کند.

وقف‌چی اضافه کرد: اگر برای هر فرد ایرانی یک شناسنامه مالی تشکیل دهیم می‌توانیم به میزان قابل توجهی از افزایش جرایم مالی پیشگیری کنیم و به تبع آن جرم‌زدایی نیز انجام می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون خانواده مجلس ادامه داد: باید نهادهای اجتماعی همچون وکیل خانواده و مشاور خانواده همچون پزشک خانواده در بین خانواده‌های ایرانی گسترش پیدا کند و فرهنگ‌سازی در این حوزه توسط نهادهای مسئول انجام شود.

وی تصریح کرد: نهادهای هم‌‌عرض در حوزه زنان و جوانان در کشور زیاد هستند که هریک متولی بخشی از امور هستند اما نهایتاً دستگاهی که بستر اجرای قوانین حوزه خانواده باشد وجود ندارد و این یک خلاء در کشور است. اگر یک ارگان مستقل در حوزه خانواده فعالیت کند قوانین این حوزه بهتر اجرا خواهد شد و از هرج و مرج نیز جلوگیری خواهد شد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1397 ، کدخبر:  13970219000704،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
جامعه ما این خلا رو سالیان سال هست که داره تجربه میکنه ؛ امام راهی برای اون پیدا نشده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین