پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۹۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
شاهدان عینی از شنیدن شدن صدای حداقل چهار انفجار در آسمان پایتخت عربستان سعودی و منابع یمنی از هدف قرار گرفتن اهداف اقتصادی سعودی در ریاض خبر دادند.

شعارسال:شاهدان عینی از شنیدن شدن صدای حداقل چهار انفجار در آسمان پایتخت عربستان سعودی و منابع یمنی از هدف قرار گرفتن اهداف اقتصادی سعودی در ریاض خبر دادند.

شاهدان عینی در پایتخت عربستان، صبح امروز چهارشنبه، از شنیده شدن صدای چند انفجار خبر دادند.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که حداقل صدای چهار انفجار بزرگ در آسمان ریاض شنیده شده است.

شبکه خبری «الاخباریه» عربستان سعودی نیز گزارش داد که پدافند هوایی ریاض، با دو موشک بالستیک مقابله و آن را منهدم کرده است.

همزمان، وبگاه خبری «انصارالله» یمن اعلام کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بندر الجاف و اهداف اقتصادی دیگر سعودی در ریاض را هدف موشک‌های بالستیک قرار داده است.

انصارالله نوع این موشک‌ها را برکان-اچ2 اعلام کرد و افزود که «یگان موشکی تأکید می‌کند که این موشک‌ها به دقت به اهداف مد نظر اصابت کرده است».

شلیک موشک‌های ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی و زمینی عربستان سعودی به نقاط مختلف یمن، از ابتدای سال جاری میلادی افزایش چشمگیری داشته و مرز یک صد فروند رسیده است.

از جمله اهدافی که در سال جاری در خاک عربستان هدف موشک‌های یمنی بوده، پادگان «قوة الواجب» ارتش عربستان در نجران (پنجم ژانویه)، اردوگاه نیروهای ویژه عربستان در نجران (یازدهم ژانویه)، فرودگاه جازان (شانزدهم ژانویه)، مرکز عملیات ارتش عربستان در نجران (هفدهم ژانویه)، پدافند هوایی نجران، فرودگاه الملک خالد ریاض بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 19اردبیهشت 97، کد خبر: 13970219000787، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
ریاض هم دیگه جای امنی برای زندگی نخواهد بود ؛ تا زمانی که این ها به تجاوز خودشون به این کشور ادامه بدند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین