پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
طرح‌های افزایش ایمنی در شرکت توزیع برق استان مرکزی اجرا می‌شود و برنامه‌های حوزه ایمنی در توزیع برق استان مرکزی افزایش می‌یابد.

شعار سالمحمد اله‌داد پیش از ظهر امروز در نهمین همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی با اشاره به نقش کارگران اظهار داشت: توجه کارگران و کارفرمایان در رعایت نکات ایمنی امری مهم و ضروری است چراکه افزایش سطح اطلاعات و آگاهی کارکنان و پیمانکاران بسیار موثر و مفید است و نقش مهم و بازدارنده‌ای در جلوگیری از حوادث دارد.

وی افزود: فرهنگ‌سازی مناسب در مقابله با بروز سوانح و حوادث امری ضروری است چراکه با رعایت نکات ایمنی در حوزه کاری می‌توان امیدوار بود که شاهد کاهش قابل توجه سوانح و اتفاقات در سطح کشور باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: بهترین راهکار برای مقابله با حوادث ناشی از کار، پیشگیری قبل از حادثه است، مطالعه و بررسی همه جانبه محیط کار، تجزیه و تحلیل حوادث به وقوع پیوسته، کنترل و نظارت و آموزشی و بررسی اثربخشی آن نقش مهمی در کاهش و پیشگیری حوادث دارد.

اله‌داد با اشاره به برگزاری نهمین همایش ایمنی توزیع برق استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری این همایش ارتقای فرهنگ ایمنی و افزایش هوشیاری ایمنی در حین کار عوامل فنی و کارگری است که امیدواریم بتوانیم با برگزاری هرچه بهتر این همایش و همایش‌هایی از این دست به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی خاطرنشان کرد: تقویت و افزایش سطح فرهنگ ایمنی که همان نظام باورها و ارزش‌های مشترک یک سازمان، نسبت به ایمنی کار است امری مهم و بسیار ضروری است زیرا توجه به این مهم سبب ارتقای سلامتی نیروی انسانی شاغل در سازمان می‌شود.

اله‌داد ادامه داد: کسب رتبه‌های برتر کشوری در زمینه پیک سایی، جشنواره شهید رجایی، ارزیابی عملکرد شرکت‌های توزیع برق کشور، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، صیانت از حقوق شهروندی، ایمنی از دستاوردهای این شرکت بوده است.

وی اضافه کرد: برگزاری 44 مورد مانور شناسایی و رفع موانع تبلیغاتی از روی پایه‌های برق و جمع آوری آنها، آموزش ایمنی برق برای دانش آموزان مدارس و کارآموزان سازمان فنی حرفه‌ای در سطح استان از جمله فعالیت‌های انجام شده در حوزه ایمنی بوده است.

در این همایش از 46 نفر ازکارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی که در رعایت نکات ایمنی برتر شناخته شده‌اند با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 19 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1721461 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
چرا نباید اون موقع که میسازیشون به امنیت و ایمنیش فکر نشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین