پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۹۵
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴
فرماندار لاهیجان با اشاره به بد عهدی آمریکا در خروج از برجام گفت: با خروج و بدعهدی یک کشور چیزی عوض نخواهد شد بلکه آن کشور شان و منزلت پوشالی و اعتبار خود را در دنیا از دست داده است.

شعارسال: سرپرست فرمانداری لاهیجان پیش از ظهر امروز ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم قربانی معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری لاهیجان اظهار داشت: قرآن صفات مومنین را در آیات آغازین سوره بقره بیان می‌کند؛ صفاتی همچون اعتقاد به غیب، به پاداشتن نماز و انفاق که تعابیر زیادی دارد مانند انفاق جان، مال، جاه و مقام و انفاق علم و دانش که مختص عزیزان معلم است و بسیار اهمیت دارد.

وی به سخنانی از امام(ره) اشاره کرد و افزود: معلمی شغل انبیاست و از نگاه امام‌خمینی(ره) کلید سعادت و شقاوت جامعه در دست معلمان است و ایشان در صحیفه نور به این جمله اشاره داشتند که معلم اول خدای تبارک و تعالی است که مردم را به وسیله انبیا به نورانیت، عشق، محبت و به مراتب کمال که از برای انسان است دعوت می کند.

وی گفت: ارتباط مشترک بین انبیا و معلمان "هدایت انسان و مسئولیت پذیری" است که معلمین عزیز در همه ساعات چه در کلاس و چه در خانه به فکر دانش آموزان خود و سیر تکاملشان هستند بنابر این سیاستگذاری‌ها باید به گونه ای باشد که معلم دغدغهء دیگری جز آموزش و پرورش نداشته باشد.

جانبازی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت شرکت های دانش بنیان پرداخت و افزود: یکی از استراتژی‌های مهم معظم له برای سازمان آموزش و پرورش استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است تا به رسالت مهم خود یعنی توانمدسازی دست پیدا کنند.

وی گفت: آموزش و پرورش از نگاه ریاست محترم جمهور اصلی ترین پایه فرهنگی در تربیت نیروی انسانی و تقویت زیرساخت های کشور است که باید تمام دستگاه‌ها در جهت تکریم و منزلت علم و دانش، تعلیم و تربیت در جامعه نقش آفرین باشند و یقینا این نگاه اصولی و حیاتی موجب توسعه کشور خواهد شد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان در پایان به خروج آمریکا از برجام پرداخت و افزود: برجام یک توافق بین المللی بین ایران و چند کشور قدرتمند دیگر بوده بنابراین با خروج و بدعهدی یک کشور چیزی عوض نخواهد شد بلکه آن کشور شان و منزلت پوشالی و اعتبار خود را در دنیا ازدست داده است.

وی گفت: خروج آمریکا با این تعبیر که این قرارداد به نفع آنها نیست، خود دلیلی بر موفقیت آمیز بودن برجام بوده و همگان بارها شاهد نظارت و تعاریف مقام معظم رهبری از هیات مزاکره کنندگان بودند.

جانبازی در پایان گفت: همانطور که رئیس جمهور محترم فرمودند تا وقتی اتحادیه اروپا بتواند بر اساس برجام عمل کند ما هم متناسب با تعهدات عمل خواهیم کرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 621177: www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین