پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۳
معاون عمرانی استاندار قزوین از آغاز عملیات اجرایی پروژه انتقال آب سد طالقان به استان خبر داد.

شعارسال: علی فرخ زاد در جلسه ی بررسی مشکلات آب و فاضلاب استان، با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب استان قزوین ، بحران آب را یکی از مهم‌ترین مشکلات کشور برشمرد و اظهار کرد: پروژه انتقال آب سد طالقان به استان قزوین با دو پیمانکار برای تصفیه‌خانه و خط انتقال آغاز به کار کرده و به عنوان یکی از سنگین ترین پروژه‌های آبی کشور نیازمند اعتبارات لازم است.

معاون امور عمرانی استاندار ادامه داد: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه فاضلاب شهر آبیک نیز آغاز به کار کرده است.

وی تکمیل پروژه فاضلاب شال، اسفرورین و اقبالیه را نیز از اهم فعالیت‌های استان در این زمینه شمرد و افزود: با اجرای این طرح بسیاری از مشکلات آب و فاضلاب آن مناطق مرتفع خواهد شد.

در این جلسه مشکلات و نیازمندی‌های آب و فاضلاب مجتمع‌های روستایی قاقازان، مناقصه تصفیه‌خانه‌های مهرگان، شریفیه، محمدیه و بیدستان نیز مورد بررسی قرار گرفت، همچنین مقرر شد برای انجام پروژه فاضلاب ضیاآباد از اعتبارات و مشارکت صندوق روستایی استفاده شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 97022011092: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین