پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: توانمندسازی ۶۱۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد در شش سال گذشته موجب صرفه‌جویی هزار میلیارد تومانی در هزینه‌ها شده است.

شعار سال: به نقل از سایت خبری کمیته امداد، حجت‌الله عبدالملکی با بیان اینکه شبکه بانکی کشور در زمینه فقرزدایی نقش موثری داشته است، گفت: از ابتدای دهه هفتاد تاکنون با کمک تسهیلات پرداختی 18 بانک، یک و نیم میلیون طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 90 تا سال گذشته 750 هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد ایجاد شد افزود: برای ایجاد این تعداد شغل، شبکه بانکی کشور هفت هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

عبدالملکی با اعلام اینکه در این مدت 610 هزار خانوار تحت حمایت به خودکفایی و استقلال مالی رسیدند،گفت: توانمندسازی این تعداد خانوار موجب صرفه‌جویی هزار میلیارد تومانی در هزینه‌های کمیته امداد شده است.

معاون اشتغال کمیته امداد با بیان اینکه علاوه بر تأمین منابع مالی برای اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان، بازاریابی و فراهم کردن زمینه فروش محصولات و تولیدات آنها نیز در دستور کار این نهاد است، افزود: کمیته امداد تا پنج سال بر طرح اشتغال مددجو نظارت دارد تا از پایداری آن مطمئن شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 13970220000285: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین