پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
معاون رئیس جمهوری گفت: امسال 100 هزار واحد مسکونی بافت های فرسوده کشور بازسازی می شود.

شعار سال: محمد باقر نوبخت چهارشنبه شب در حاشیه نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: از این شمار 50 هزار واحد سهم بافت فرسوده شهری و مابقی به روستاها اختصاص دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: این طرح 240 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند که تاثیر زیادی درکاهش بیکاری استان ها خواهد داشت.
نوبخت ادامه داد: امسال در مجموع 734 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال زایی در بخش های حمل و نقل و نوسازی ناوگان، کشت گلخانه ای و گردشگری در کشور سرمایه گذاری می شود که هر استان به تناسب طرح های ارائه شده می تواند از آن استفاده کند.
وی یادآور شد: با وجود ایجاد 790 هزار فرصت شغلی در سال گذشته اما میزان بیکاری کاهش نیافت و هفت هزار نفر به جمعیت بیکاران کشور افزوده شد.
نوبخت گفت: هم اکنون جمعیت بیکاران کشور سه میلیون و 200 هزار نفر است.
وی ادامه داد: در سال گذشته مجموع اعتبار طرح های اشتغالزایی کشور 185 هزار میلیارد ریال بود که امسال حدود دو برابر شده است و می توان با جذب آن گام بلندی برای ایجاد اشتغال در کشور برداشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 19 اردیبهشت 97، کد مطلب: 82910814: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین