پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۱۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
ارتش سوریه بامداد امروز جولان اشغالی را به آتش بست و پایگاه های نظامی اسرائیل را موشک باران کرد.

شعار سال: بامداد پنجشنبه ارتش سوریه در پاسخ به تجاوزات چند شب گذشته اسرائیل به خاک این کشور، منطقه جولان اشغالی و پایگاه های نظامی صهیونیست ها در این منطقه را به آتش بست و بر اساس ادعای برخی منابع با شلیک ۶۸ موشک زمین به زمین خسارت جانی و مالی سنگینی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرد.

شدت این حملات به قدری بود که خبرنگاران از شکسته شدن گنبد آهنین اسرائیل و وارد آمدن خسارت به پایگاه های نظامی صهیونیستی خبر دادند. برخی منابع هم از آتش سوزی بزرگ در منطقه جولان خبر داده اند.

ارتش اسرائیل البته خسارت سنگین را تایید نکرد ولی مدعی شد تنها ۲۰ فروند موشک شلیک شده است. اسرائیلی ها ادعا کردند این حمله توسط سپاه قدس ایران انجام شده اما رسانه های مستقل با رد این ادعا حمله صورت گرفته را توسط ارتش سوریه اعلام کردند.

ارتش اسرائیل هم در پاسخ به این حملات شهر قنیطره را زیر آتش جنگنده های خود گرفت و درگیری تا چند ساعت بین دو طرف ادامه داشت.

رسانه های اسرائیلی تعداد موشک های شلیک شده را ۴۰ فروند اعلام کردند و ارتش اسرائیل مدعی شد ۲۰ فروند را رهگیری کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 705517، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Norway
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
اسرائیلی ها نابود هم بشند باز هم ادعا میکنند که سوریه را زیر آماج حملات خود گرفتند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین