پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
فرمانده سپاه شهرستان دیر با اشاره به اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی گفت: در راستای خدمات رسانی در بخش‌های مختلف فرهنگی، درمانی، عمرانی و اجتماعی گروه‌های جهادی به روستاهای محروم شهرستان دیر اعزام شدند.

شعار سال: سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی‌نیا صبح امروز در بررسی روند اجرای طرح‌های بسیج سازندگی شهرستان دیر به نقش مهم این نهاد در رسیدگی به محرومان پرداخت و اظهار داشت: سپاه امروز با ارتقاء توانمندی‌ها در عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارد که محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در اولویت قرار است.

وی با بیان اینکه روند اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی مطلوب است افزود: سال گذشته 30 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان دیر در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، دام‌داری و دیگر بخش‌ها اجرا شد که 8 میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت شد.

فرمانده سپاه شهرستان دیر اجرای طرح مسکن روستایی ویژه نیازمندان کمیته امداد را از دیگر طرح‌ها دانست و تصریح کرد: سال گذشته با مشارکت سپاه استان بوشهر 23 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد شهرستان دیر ساخته و به صورت رایگان تحویل آنان شد.

حسینی‌نیا توزیع یک‌هزار متر مربع موکت و زیرانداز بین مددجویان را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: در سالروز تاسیس بسیج سازندگی 300 بسته معیشتی غذایی به خانواده‌های نیازمند اهداء شد.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه در همه روستا‌های تابعه این شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی طرح‌های عمرانی اجرا کرده است گفت: در این راستا 325 نفر در قالب 7 گروه جهادی برای ارائه خدمات گوناگون آموزشی، فرهنگی، عمرانی و محرومیت‌زدایی به روستاهای دیر اعزام شدند.

فرمانده سپاه شهرستان دیر بیان کرد: این گروه‌های جهادی در اعزام به روستاهای این شهرستان ضمن مرمت و بهسازی مدارس و منازل نیازمندان اقدامات آموزشی و فرهنگی انجام داده‌‌اند.

حسینی‌نیا، تهیه جهیزیه نوعروسان را مورد اشاره قرار داد و افزود: سپاه پاسداران برای کمک به محرومان و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و پایدار 55 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد دیر اهدا کرد.

در این نشست خانم مریم دریانورد به عنوان مسئول حوزه بسیج فاطمه زهرا سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر معرفی و ازخدمات 30 ساله خانم خیرالنسا جعفری تقدیر شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب: 1722402، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
خدا خیر بده به این گروه های جهادی که واقعا هیچی نمیخوان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین