پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۲۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد با یادآوری اهمیت و توجه جدی به موضوع آسانسورهای غیراستاندارد، گفت: حتی آسانسور ساختمان سازمان ملی استاندارد در میدان ونک به دلیل نداشتن شاخص های لازم پلمب شد و در این باره تعارف و چشم پوشی نداریم.

شعارسال: نیره پیروزبخت در حاشیه نشست مدیران استانی سازمان ملی استاندارد در گرگان  اظهار کرد: به سلامت و رفاه مردم توجه جدی داریم و همین دغدغه باعث شده مجوز پایان کار آپارتمان Apartment هایی که آسانسور غیراستاندارد دارند، صادر نشود.

وی بیان کرد: نگرانی کارشناسان سازمان استاندارد بیشتر درباره آسانسورهای تولید سال 1382 به قبل است چرا که ضریب ایمنی پایینی دارند و باید بازرسی دوره ای شوند.

وی خاطرنشان کرد: آسانسور بسیاری از ساختمان های تجاری، عمومی و دولتی حتی در برخی وزارتخانه ها استاندارد لازم را ندارد و شامل کنترل و بازرسی بیشتری است.

پیروزبخت گفت: پیش از این برای پلمب آسانسورهای بخش دولتی و بیمارستان ها با مقاومت هایی مواجه می شدیم اما مخاطرات ناشی از آن باعث همراهی و همکاری بیشتر مدیران مربوط شده است.

وی همچنین درباره استاندارد طلا و زیور آلات موجود در بازار Storeگفت: طلا نیز مانند دیگر اقلام و کالاها شامل استاندارد اجباری است به ویژه این که کم فروشی و تقلب Cheat در استانداردسازی زیورآلات گاهی بیشتر از حد متعارف است. پیروزبخت خاطرنشان کرد: بررسی های به عمل آمده نشان می دهد میزان تقلب و جعل طلا و زیورآلات در بازارهای یزد و اصفهان بیشتر از حد متعارف و انتظار است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری رکنا، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 378963: www.rokna.net


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
چرا باید این همه ساختار های داغون داشته باشیم که بعدش بخوایم پلمپش کنیم؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین