پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۵
رئیس کمیته امداد در همایش کارآفرینان برتر، همیاران و خیران اشتغال استان سمنان گزارشی از خدمات و تسهیلات اشتغال زایی و کارآفرینی این نهاد در سال گذشته اعلام کرد.

شعارسال: مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد با تاکید بر ریشه یابی دلایل فقر در کشور گفت:دلایل فقر در هر منطقه متفاوت است و برای رفع آن رویکرد علمی نیاز است.

وی با اشاره به تحریم مدیران کمیته امداد توسط دولت آمریکا اظهار کرد: قرار گرفتن نام مسئولان این نهاد در لیست تحریم های این کشور نشان دهنده خدمات مطلوب این نهاد انقلابی است. هر اقدامی در جامعه که به فقرزدایی ختم شود به مثابه مبارزه با استکبار جهانی است.

وی با اشاره به رشد ۷۵ درصدی اعتبارات بودجه رفع فقر در سال جاری نسبت به سال ۹۶ گفت: سال گذشته این رقم چهار هزار میلیارد تومان بود که امسال به هفت هزار میلیارد تومان در افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه صد درصد اعتبارات مصوب برای رفع فقر در سال ۹۶ جذب شده است افزود: سال گذشته هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع بانکی برای طرح های اشتغال‌زایی و کارآفرینی مددجویان کمیته امداد جذب شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد، فتاح با اشاره به اینکه مشارکت مردمی در کمک به نیازمندان سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ حدود ۳۰ درصد رشد داشت گفت: مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی در سال گذشته نشانه اعتماد مردم به کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه شش درصد از جمعیت کل کشور تحت حمایت کمیته امداد است افزود: در سال گذشته ۷۰ هزار زوج مددجو و نیازمند با دریافت جهیزیه یا کمک هزینه ازدواج این نهاد راهی خانه بخت شدند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 705878، www.borna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
حتما نباید مبارزه با استکبار با شعار مرگ بر آمریکا دادن باشد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
الان راهکار جذب اعتماد ملی و فراتر از اون وظیفه دولت اسلامی فقرزداییه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین