پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
شهردار سنندج با اشاره به اینکه شهرداری بیشترین نیاز به مشارکت و تعامل با شهروندان را دارد، گفت: در راستای رفع مشکلات سطح شهر از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد استفاده خواهیم کرد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حشمت الله صیدی در دیدار با جمعی از اعضای مشورتی سازمان های مردم نهاد گفت: در قانون برای شهرداری ها وظایف و خدمات متعددی تعریف شده که شهرداری ها باید در راستای رفع مشکلات و توسعه و آبادنی سطح شهر آن را اجرا کنند.

وی بیان کرد: شهروندان از شهرداری ها توقع دارند وظایف و خدماتی که عهده دار آن هستند را به نحو مطلوب انجام دهند ولی متاسفانه ساختار نادرست برخی قوانین شهرداری ها باعث شده که در برخی مواقع شهرداری نتواند به نحو احسن و در راستای رضایتمندی شهروندان وظایف خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر رکود بخش اقتصادی و نداشتن درآمد پایدار در شهرداری ها باعث شده منابع درآمدی شهرداری ها کاهش پیدا کند و همین امر هم بر خدمات رسانی مطلوب تاثیر گذاشته است.

شهردار سنندج عنوان کرد: تعامل و همراهی شهروندان و اعتماد مردم به مجموعه شهرداری باعث می شود این نهاد مردمی در راستای خدمات رسانی شایسته به شهروندان اقدامات موثری را صورت دهد.

صیدی افزود: سازمان های مردم نهاد دارای ظرفیت و پتانسیل ارزشمندی است و شهرداری با تعامل و همکاری با این سازمان ها می تواند در انجام وظایف خود و خدمات رسانی مطلوب اقدام کند.

وی عنوان کرد: سطح شهر دارای مشکلات و معضلات فراوانی است که باید با همکاری و هماهنگی لازم و با اولویت بندی بتوانیم در راستای رفع آنها اقدام کنیم.

شهردار سنندج اظهارداشت: امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی سازمان ها با مجموعه شهرداری و مشارکت بیش از پیش شهروندان بتوانیم در راستای رفع مشکلات سطح شهر گام های اساسی برداریم.

گفتنی است، در این دیدار برخی از اعضای سازمان های مردم نهاد مشکلات و دغدغه هایی نظیر توسعه سرانه فضای سبز، حفاظت از محیط زیست، مناسب سازی معابر و توجه ویژه شهرداری به امر آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد را با شهردار در میان گذاشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 4292743: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
اگر مدیران به معنای واقعی در کنار مردم باشند و جهادی عمل کنند مردم مل کوه پشت نظام هستند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین