پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
استاندار سمنان با بیان اینکه بانک اطلاعاتی از مددجویان و نیازمندان استان سمنان ایجاد می‌شود گفت: ارتقای سطح کیفی خدمات کمیته امداد به مددجویان در دستور کار است.

شعارسال: سید شهاب‌الدین چاووشی بعدازظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات اشتغال مددجویان این شهرستان اظهار داشت: سال گذشته بیش از 10 هزار شغل جدید در استان سمنان ایجادشده است.

وی با تأکید بر نقش و جایگاه ویژه کمیته امداد در ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان افزود: سهم این نهاد در ایجاد اشتغال و تحقق تعهدات دولت در سال گذشته 10 درصد بوده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان به ازای هر 6 نفر یک نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی است اذعان کرد: استان منان بیش از ظرفیت مطلوب در حوزه جمعیتی دانشگاه دارد و باید از این ظرفیت برای ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در استان استفاده کرد.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی از مددجویان و نیازمندان استان سمنان خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفی خدمات کمیته امداد به محرومان و مستضعفان در دستور کار قرار گیرد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: راه‌اندازی و تقویت مشاغل خرد خانگی در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه مشاغل زودبازده تصریح کرد: اصلاح سیستم اداری باید برای ایجاد توسعه پایدار در دستور کار قرار گیرد تا جوانان و کارآفرینان از اجرای طرح‌های خود ناامید نشوند.

کاتب خاطرنشان کرد: اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت برای ایجاد اشتغال و توسعه کارآفرینی در دستور کار است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1722757: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین