پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۴۸
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
بخشدار ویژه خارگ گفت: با تامین، تجهیز، بهسازی و نوسازی تاسیسات نفتی، ظرفیت‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت در جزیره خارگ بهبود یافت.

شعار سال: محمود رضایی با اشاره به ظرفیت‌های بالای جزیره خارگ در حوزه انرژی اظهار کرد: خارگ از مهمترین مراکز انرژی کشور در حوزه صادرات نفت و پتروشیمی است.

وی افزود: شرکت پایانه‌های نفتی ایران روز گذشته در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی چهار قرارداد و تفاهم نامه امضا کرد که می‌توان به‌عنوان یک شاخص به قرارداد با شرکت انگلیسی دانلوپ اشاره کرد.

رضایی ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان نماد اقتصاد مقاومتی کشور توانست با آینده‌نگری و آینده‌پژوهی خود درست یک روز بعد از خروج آمریکا از برجام با یک شرکت معتبر انگلیسی در حوزه انرژی قرارد امضا کند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران تمامی تحرکات کشورهای اروپایی در حوزه برجام زیر نظر دارد و آمادگی کامل برای اقدام متقابل در این حوزه را دارد. مطمئنا کسی خروج ایران اسلامی را از اقتصاد بین اللمل در این بازه زمانی نخواهد دید و خادمان ملت ایران بیش از پیش استوار خواهند ماند.

وی اضافه کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با بهره‌گیری از تجربه هشت سال دفاع مقدس و تجربیات تحریم‌های ظالمانه صنعت نفت کشور اقدامات مهم و پیشگیرانه‌ای را در حوزه‌های تامین، تجهیز، بهسازی و نوسازی تاسیسات نفتی کشور در سال‌های اخیر انجام داده است.

رضایی خاطرنشان کرد: پایانه‌های نفتی ایران هم اکنون جزو برترین شرکت‌های نفتی در حوزه ذخیره سازی، اندازه گیری و صادرات نفت خام جهان به شمار می‌رود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب بوشهر، تاریخ 20 اردیبهشت 97، کد مطلب: 7604: www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین