پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۳۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
زاهدی گفت: طی 4 سال گذشته؛ بیش از 50میلیارد تومان توسط خیرین در امر مدرسه سازی کمک شده که این امر قابل تقدیر است.

شعار سال: "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار شد؛ با بیان این مطلب افزود: یکی از رسالت های پیامبران و به تبع آن تمامی انسان ها آگاهی بخشی جامعه و فراهم کردن زمینه مناسب برای دسترسی بشریت به آگاهی و دانش است.

استاندار قزوین ادامه داد: عملکرد خیرین مدرسه ساز در استان قزوین طی 4 سال گذشته بسیار قابل تقدیر است و بر اساس گزارش های دریافت شده بیش از 50میلیارد تومان توسط خیرین در امر مدرسه سازی کمک شده است که قابل تقدیر می باشد.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز چندین سال است که به این امر خیر می پردازند و زمینه را برای پرورش انسان های توانمند فراهم می سازند که اجر و پاداش این امر خیر را خداوند عنایت می فرماید.

زاهدی در ادامه سخنان خود با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه و بالفعل استان ادامه داد: استان قزوین در افکار عمومی کشور به عنوان یک استان توسعه یافته مطرح است ولی با توجه به ظرفیت بالای استان درحوزه های مختلف گردشگری، صنعتی، کشاورزی و... هنوز برخی از مناطق استان نیازمند توجه بیشتری است ولی در حوزه ی مدرسه سازی قدم های خوبی برداشته شده است.

با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان، نمایشگاه جانبی توانمندی های دانش آموزان و نمایشگاه عکس خیرین مدرسه ساز استان در محل دانشگاه فرهنگیان استان افتتاح شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب:705744، www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
امیدواریم این طرح های این چنینی و این فرهنگ در میان مردم بیشتر جا بیفتد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین