پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با بیان اینکه آموزش های امداد و نجات در ۲۰۴ روستا برگزار شده است، گفت: همچنین به مدیران و کارکنان ۸۸ دستگاه اجرایی آموزش‌های لازم ارائه شده است.

شعار سال: شهرام میرزایی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار صمیمی مدیران، کارکنان و اعضای جمعیت هلال‌احمر استان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان افزود: سال گذشته سال پرخطر و پرحادثه‌ای بود که تلخ‌ترین آن زلزله کرمانشاه و سقوط هواپیما بود که در هر دو مورد جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خدمات خوبی را ارائه داد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به خدمات‌رسانی امدادگران این جمعیت در عرصه‌های مختلف، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر استان زنجان ۱۶ روز در مناطق زلزله کرمانشاه حاضر بودند.

میرزایی افزود: همچنین امدادگران تیم کوهستان هلال‌احمر با ۱۰ روز حضور در منطقه سقوط هواپیما، سنگین‌ترین محموله جان‌باختگان را جمع‌آوری و انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: باید در استان آموزش‌های امدادی همگانی و تقویت شود چراکه ارائه آموزش امدادی در استان زنجان ضروری است و باید در بین تمام اقشار مختلف جامعه آموزش‌های امدادی ترویج شود.

میرزایی با بیان اینکه آموزش های امداد و نجات در ۲۰۴ روستا برگزار شده است، گفت: همچنین به مدیران و کارکنان ۸۸ دستگاه اجرایی آموزش‌های لازم ارائه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری سلطانیه 365 ، تاریخ انتشار 20 اردیبهشت 97، کدمطلب: 8229، www.soltanieh365.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین