پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۲۵
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
امام جمعه مریوان گفت: آمریکای بدعهد و منافق باوری به شرع و دین اسلام ندارد و تهدیدهای "ترامپ" برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی خیال خام است.

شعارسال: ماموستا مصطفی شیرزادی، در واکنش به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: دشمنی آمریکا با نظام جمهوری اسلامی ایران تمام‌نشدنی است.

وی با اشاره به فرموده خداوند در قرآن گفت: یهود، نصارا و صهیونیست با امت اسلام دشمنی دارند و تا مسلمانان از آنان تبعیت نکنند، راضی نمی‌شوند و از افکار شوم خود دست بر نمی‌دارند، بنابراین باید همه ما مراقب و هوشیار باشیم.

امام جمعه مریوان با اشاره به فرموده خداوند مبنی بر اینکه نباید انسان مسلمان و با ایمان هیچ‌وقت عهدشکن باشد، تصریح کرد: آمریکای بدعهد و منافق باوری به شرع و دین اسلام ندارد و همواره در طول تاریخ عهدشکنی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عهدشکنی آمریکا خلاف شریعت اسلام و گناه بزرکی محسوب می‌شود، اضافه کرد: آمریکا و اسرائیل با نظام جمهوری اسلامی دشمنی دارند.

ماموستا شیرزادی با اشاره به تهدیدهای ترامپ افزود: ملت ایران از اوایل انقلاب تاکنون در تحریم به سر می‌برند و این وضعیت کنونی را تجربه کرده و دشمنان خیال خام کرده‌اند که با بحران اقتصادی بتوانند در وضعیت زندگی مردم تأثیر بگذارند و به نظام ضربه بزنند.

امام جمعه مریوان با اشاره به فرموده خداوند مبنی بر اینکه مسلمانان برادر دینی یکدیگر هستند، تاکید کرد: باید ملت ایران در این برهه از زمان، بر ذات خداوند توکل، پشتیبان نظام و یکدیگر، از تجملات خودداری و بازاریان نیز در خرید و فروش و معامله انصاف را رعایت کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20اردیبهشت1397 ، کدخبر: 1722236: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین