پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: با هدف تشدید مراقبت از ثروت‌های ملی چگونگی حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی روزآمدتر می‌شود.
شعار سال: مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: با هدف تشدید مراقبت از ثروت‌های ملی چگونگی حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی روزآمدتر می‌شود.
میرصمد موسوی در جلسه بررسی مسائل مربوط به منابع طبیعی این شهرستان که با حضور فرماندار شاهین دژ برگزار شد اظهار داشت: شهرستان‌ها به‌عنوان خط مقدم منابع طبیعی محسوب و می‌شوند و اغلب با حداقل امکانات و تجهیزات اما با نهایت دلسوزی و احساس مسئولیت در عرصه حفاظت از منابع طبیعی نقش آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: جلوگیری از تخریب، تصرف و کنترل چرای دام در مراتع از کارهای طاقت فرسایی است که توسط مسئولین منابع طبیعی در شهرستان‌های آذربایجان غربی انجام می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی آذربایجان غربی گفت: با هدف تشدید مراقبت از ثروت‌های ملی چگونگی حفاظت از منابع طبیعی آذربایجان غربی روزآمدتر می‌شود.

وی تصریح کرد: در کنار این کارها و وظایف همه کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی باید در تکریم ارباب رجوع نیز پیش قدم باشند و کارها را به را اساس احترام و تکریم آنان انجام دهند.

موسوی اظهار داشت: رضایت مردم از عملکرد سیستم باید از الزامات این اداره کل قرار گیرد چراکه معتقدیم مردم ولی نعمتان ما هستند و برای تعالی کشور در هر زمان و در هر مکان آماده خدمت باشیم.

وی گفت: بی تردید عرصه‌های منابع طبیعی برای توسعه اقتصادی و بستر هر توسعه دیگری در جامعه بسیار مهم و حیاتی است بنابراین حفاظت از آن باید مسئولانه توسط مردم و مسئولان در دستور کار باشد.

موسوی افزود: با تخریب و یا تصرف عرصه‌های ملی قاطعانه برخورد می‌کنیم و با تمام توان در کنار حافظان منابع طبیعی هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723693 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین