پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹
رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: حجم آب موجود در دریاچه ارومیه در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۴۸۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.
شعار سال: رئیس ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: حجم آب موجود در دریاچه ارومیه در مقایسه با زمان مشابه در سال گذشته ۴۸۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته است.

فرهاد سرخوش ، با اشاره به آخرین وضعیت آب دریاچه ارومیه اظهار داشت: تراز آب دریاچه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته 20 سانتی‌متر کاهش یافته و به رقم 1270.79 رسید در حالی که سال گذشته 1270.99 بود.

وی با اشاره به وسعت دریاچه در مقایسه با سال 96 خاطرنشان کرد: متأسفانه وسعت دریاچه با کاهش روبه‌رو بوده و از رقم 2563.01 به رقم 2334.11 کاهش یافته است.

وی تأکید کرد: حجم آب موجود در دریاچه نیز متأسفانه 480 میلیون متر مکعب کاهش یافته و به رقم 2  میلیارد و یک صد و 10 میلیون متر مکعب رسید.

سرخوش بیان کرد: این در حالی است که حجم آب موجود در دریاچه در زمان مشابه در سال 96 رقم 2 میلیارد و یک صد و 590 میلیون مترمکعب به ثبت رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723688 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین