پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
معاون استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل اسکله خورخان بردخون دیر گفت: اعتبارات این اسکله صیادی که تامین شده بر اساس وعده پیمانکار طبق برنامه‌ زمان‌بندی تکمیل می‌شود.
شعار سال: معاون استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل اسکله خورخان بردخون دیر گفت: اعتبارات این اسکله صیادی که تامین شده بر اساس وعده پیمانکار طبق برنامه‌ زمان‌بندی تکمیل می‌شود.
 مهرداد ستوده ظهر امروز در جریان بررسی روند اجرایی اسکله خورخان بردخون دیر با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اظهار داشت: یکی از اولویت‌های امسال مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه اعتبارات طرح‌های نیمه تمام در استان بوشهر تخصیص می‌یابد گفت: پروژه اسکله خورخان بردخون دیر یکی از پروژه‌های نیمه تمام است که با توجه به تخصیص اعتبارات لازم  به پیمانکار این پروژه قرار شد ساخت آن تسریع یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تامین اعتبار پروژه  اسکله صیادی خورخان دیر خبر داد و بیان کرد: اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات وزارت نفت و شیلات تامین و بر اساس وعده پیمانکار طبق برنامه‌ زمان‌بندی تکمیل می‌شود.

ستوده با اشاره به تحقق مطالبات صیادان بردخونی گفت: در بررسی مشکلات صیادی بردخون ، استاندار بوشهر در جمع صیادان این منطقه بر تحقق مطالبات آنان تاکید کرد.

وی، به ساختمان فرمانداری دیر اشاره کرد و گفت:  تسریع در تکمیل ساختمان اداری فرمانداری دیر یکی از تاکیدات استاندار بوشهر در بازدید از این پروژه بود که قرار شد تا هفته دولت امسال تکمیل و افتتاح شود.

معاون استاندار بوشهر از نشست بررسی مشکلات شهرستان دیر خبر داد و تصریح کرد: هفته آینده در نشستی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مشکلات شهرستان دیر بررسی و راهکارهای لازم برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ارائه می‌شود.

ستوده با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با اولویت تامین شدن نیاز مردم گفت: پروژه‌های نیمه تمام شهرستان دیر بر اساس جدول زمان‌بندی تعیین شده تکمیل و افتتاح می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1723183 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
0
0
امیدواریم واقعا تا اون تایم تکمیل بشه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین