پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به دلواپسی در پرداخت تسهیلات روستایی در استان گفت: 400 میلیارد تومان تسهیلات روستایی به گلستان اختصاص یافت که باید این تسهیلات در جای مناسب هزینه شود.
شعار سال: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با اشاره به دلواپسی در پرداخت تسهیلات روستایی در استان گفت: 400 میلیارد تومان تسهیلات روستایی به گلستان اختصاص یافت که باید این تسهیلات در جای مناسب هزینه شود.

 سعید مازندرانی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی با دهیاران و شوراهای 14 روستای منتخب استان گلستان که با محوریت هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار اظهار کرد: نباید بگذاریم افرادی که وام بگیر حرفه‌ای هستند و یا ورشکسته هستند از تسهیلات 400 میلیارد تومانی روستایی استفاده کنند، نباید تسهیلات روستایی هدر برود و باید در جای مناسب هزینه شود تا نتایج مناسبی در پی داشته باشد.

وی تصریح کرد: اگر استان بتواند تسهیلات روستایی را به خوبی جذب کند بسیاری از مشکلات روستا برطرف خواهد شد، لذا باید اطلاع‌رسانی شود که افراد داری فکر و ایده خلاقانه اقتصادی برای دریافت تسهیلات ورود کنند کسانی که به دلیل نداشتن منابع مالی و امکانات از اجرای کارهای اقتصادی بازماندند باید از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با تاکید بر اینکه نباید به سمت کارهای تکراری برویم، افزود: ظرفیت آب و خاک برای توسعه دامداری جوابگو نیست باید به سمت توسعه گیاهان دارویی پیش برویم.

مازندرانی تاکید کرد: اگر همه تولیدکننده باشیم در بازار فروش دچار مشکل خواهیم شد باید زنجیره‌های تولید تقویت شود، اگر می‌خواهیم مشکل اشتغال حل شود باید همه با هم کار کنیم بخش خصوص رسالت سنگین‌تری دارد.

وی گفت: دهیاران به عنوان رابطان دولت و مردم می‌توانند افراد را توجیه و اطلاع‌رسانی کنند تا از تسهیلات روستایی به خوبی استفاده شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه بخش دولتی پاسخگوی اشتغال نیست، ابراز کرد: تعداد بیکاران فارغ التحصیل بسیار بالاست که باید در این زمینه راهکارهای جدی اندیشیده شود.

مازندرانی همچنین نقش رسانه‌ها را در اطلاع‌رسانی مهم خواند و گفت: رسانه‌ها می‌توانند ضعف‌ها و کاستی‌هایی که وجود دارد را در کنار اعلام راهکار بیان کنند فقط گفتن ضعف‌ها کافی نیست باید راهکارهایی برای رفع نقایص نیز داده شود، اقدام عملی لازم است تا مشکلات برطرف شود.

*سفر علی ربیعی وزیر تعاون به استان گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه اشتغال و توسعه روستا بسیار مهم است، ابراز کرد: بحث اشتغال در سال جاری برای همه ما جدی است و دولت متعهد شده یک میلیون و 33 هزار شغل ایجاد کند، همیشه شغل در محیط کوچک و روستاها و محیطهایی که ظرفیت خاص خود را دارند آغاز می‌شود.

مازندرانی از سفر علی ربیعی وزیر تعاون به استان گلستان خبر داد و افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته اول ماه مبارک رمضان به استان گلستان سفر خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1397، کدخبر: 13970220001139 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
0
0
باید ترمیم و تقویت خانه های روستاایی در اولویت استات قرار بگیره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین