پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳
وزیر ورزش و جوانان پس از سفر یک روزه‌اش به مازندران و بازدید از استادیوم شهیدوطنی قائمشهر دست به قلم شد و پستی منتشر کرد.

شعار سال: دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، پس از سفر یک روزه‌اش به مازندران و بازدید از استادیوم شهیدوطنی قائمشهر دست به قلم شد و پستی در صفحه مجازی‌اش قرار داد.

متن این نوشته به شرح ذیل است:


تیم فوتبال نساجی مازندران از تیم های ریشه دار فوتبال کشور و با هوادارانی پرشور است. پس از ٢٤ سال این تیم توانسته به لیگ برتر فوتبال صعود کند و از این جهت روز پنج شنبه پس از شرکت در گردهمایی مدیران کل استانی به میزبانی مازندران،خواستم بازدیدی سرزده از ورزشگاه وطنی قائمشهر، ورزشگاه خانگی تیم نساجی، داشته باشم. پس از صعود این تیم به لیگ برتر و درخواست های هواداران جهت تجهیز ورزشگاه، شایسته بود جوانان و علاقمندان مازندرانی محیطی بهتر برای میزبانی داشته باشند از این رو به مدیرکل مازندران دستور توسعه و تجهیز این ورزشگاه را دادم. در بازدید اخیرم نیز اعتبارات مالی بیشتری علاوه بر آنچه که از قبل پیش بینی شده بود جهت توسعه و تجهیز ورزشگاه وطنی قائمشهر اختصاص داده شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 22 اردیبهشت 97، کد مطلب: 706111: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین