پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بخشی از لایحه FATF غیر قابل قبول است گفت: در صورت اصرار مسئولان به پذیرش آن هر کس راه خود را خواهد رفت.

شعار سال: محمدکاظم دلخوش سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در برنامه چوب خط با ابراز اینکه مجلس لایحه اصلاحیه پیوستن ایران به FATF را پذیرفت گفت: اما جمهوری اسلامی همه معیارهای FATF را در تعریف تروریست قبول ندارد و برای گروه هایی که از حقوق خودشان دفاع می کنند فرق قائل است. برای حضور ایران باید ابتدا لیست مواردی که ایران آنها را شامل تروریست میداند در شورای امنیت ملی تنظیم شود و بر اساس آن جمهوری اسلامی اقدام کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی سعی اش بر این است اگر جایی خلافی صورت گیرد که شامل موارد تروریستی و تامین مالی تروریست باشد، به هیچ عنوان وارد آن نشود، هرچه می خواهد باشد چه داخل کشور و چه در خارج کشور.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیوستن ایران به FATF به صورت مشروط خواهد بود گفت: ما بخش اعظم قرارداد FATF را پذیرفته ایم اما مواردی وجود دارد که جمهوری اسلامی ایران زیربار آنها نمی رود. در این موارد ایران با اعضای مسئول وارد مذاکره خواهد شد و درصورتی که توافقی صورت نگیرد هرکس راه خودش را می رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اقتصاد آنلاین، تاریخ انتشار 21 اردیبهشت 97، کد مطلب: 270804، www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین