پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲
نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس گفت: مشکل ساخت پروژه راه آهن جوین-اسفراین –بجنورد حل شده است.

شعار سال: دکتر علی قربانی افزود: قرار بر این است تا مبلغ 500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی و 27 میلیارد تومان از محل بودجه ملی کشور به این پروژه اختصاص یابد.

وی ادامه داد: اخیرا رئیس جمهور به هیات امنای صندوق توسعه ملی کشور مکاتباتی را انجام داده تا فرآیند تبدیل ارز به ریال برای اعتباری که قرار بر این است تا از صندوق توسعه ملی کشور برای این پروژه اختصاص یابد، انجام شود.

گفتنی است راه آهن جوین به اسفراین از سال 89 آغاز شده است و در مجموع ایجاد خطوط ریلی شامل قطعه اول و دوم در محور اسفراین به جوین نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار است.

قطعه اول راه آهن اسفراین به جوین حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قطعه دوم از اسفراین به جوین نیز، دارای 15 پیشرفت فیزیکی است.

علاوه بر آن طول این خط راه آهن 60 کیلومتر است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبرفوری ، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 97، کدمطلب: 375837 ، www.khabarfoori.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین