پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۶۷۶
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در سال های اخیر مشگین شهر توسعه چشمگیری یافته و آینده این شهرستان همچنان رو به توسعه می باشد.
شعار سال: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در سال های اخیر مشگین شهر توسعه چشمگیری یافته و آینده این شهرستان همچنان رو به توسعه می باشد.

علی نواداد در معارفه فرماندار جدید مشگین شهر افزود: توسعه روز افزون این شهرستان مرهون تلاش‌های شبانه روزی مسئولان، اهتمام بخش خصوصی و همکاری اهالی منطقه است.

وی با اشاره به مناطق گردشگری دارای قابلیت ملی در این شهرستان، اضافه کرد: در نوروز امسال این شهرستان پذیرای بیش از 500هزار مسافر و گردشگر بوده است.

میرعلی رحیمی زاد فرماندار سابق مشگین شهر نیز در این آیین گزارشی از عملکرد 18ماهه خود در این شهرستان ارائه کرد.

اکبر صمدی سرپرست جدید فرمانداری مشگین شهر نیز در سخنانی اولویت برنامه های کاری خود را ارائه کرد.

در این آیین اکبر صمدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان مشگین شهر معرفی واز خدمات میر علی رحیمی زاد فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کدخبر: 621964 ، www.ilnanews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین