پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۷۷۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۴
مدیرکل هنرهای نمایشی با تاکید بر اینکه مجموعه تئاتر شهر جای آزمون و خطا نیست، اعلام کرد که طی یک هفته آینده رییس جدید مجموعه معرفی می شود.

شعارسال: شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی درباره معرفی رییس جدید مجموعه تئاتر شهر با توجه به کناره گیری پیمان شریعتی از ریاست مجموعه، گفت: مجموعه تئاتر شهر با توجه به قدمت، سالن هایی که دارد و ۸۰ نفر نیروی انسانی باتجربه که در آن مشغول به کار هستند، برای من دارای اهمیت است. توقع هنرمندان نیز از این مجموعه بالا است و فعالیت درست مجموعه تئاتر شهر بر تئاتر ایران تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: مجموعه تئاتر شهر جایی برای آزمون و خطا نیست در نتیجه مدیری که برای آن انتخاب می شود باید هم تجربه مدیریت و هم آشنایی با تئاتر و فعالیت های هنری و تئاتری را داشته باشد.

کرمی درباره مطرح شدن نام هایی چون مجید گیاهچی و سعید اسدی برای ریاست مجموعه تئاتر شهر، یادآور شد: دایره کسانی که می توانند در حوزه مدیریت، مسئولیت قبول کنند زیاد نیست. مجموعه تئاتر شهر دارای اهمیت است و از این رو نمی توان در بخش مدیریت آن دست به تجربه زد. ملاک برای انتخاب مدیر مجموعه این است که هم تجربه مدیریت و هم اشراف هنری داشته باشد.

مدیرکل هنرهای نمایشی با بیان اینکه چندین گزینه برای ریاست مجموعه تئاتر شهر مدنظر است، تصریح کرد: من هنوز به جمع بندی قطعی درباره مدیریت تئاتر شهر نرسیده ام در غیر اینصورت گزینه مدنظرم را آشکارا اعلام می کردم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مدیر مجموعه تئاتر شهر را انتخاب کنم باید تشریفات و مراحل اداری مدنظر نیز طی شود.

کرمی در پایان درباره زمان معرفی رییس جدید مجموعه تئاتر شهر گفت: طی یک هفته آینده مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر معرفی می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1397، کد خبر: 4295270، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
این تئاتر نماد فرهنگ و معماری شهر تهران است ؛ این مسئله نباید بی اهمیت جلوه داده شود
ر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین